Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biała gorączka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ryszard Kapuściński w swoich książkach przedstawia imperium z szerokiej perspektywy, dokładnie analizując mechanizmy myślenia, zachowań oraz przebieg procesów władzy. Natomiast Hugo-Bader przyjmuje punkt widzenia bardziej przyziemny, jak błąkający się pies, co pozwala mu uchwycić te same zjawiska, dodając przy tym bardziej szczegółową obserwację, porównywalną do łapania szczura za ogon. Różnice w stylach obu autorów zauważa ceniony reporter Mariusz Szczygieł.
Tytuł "Biała gorączka" odnosi się do stanu psychicznego wywołanego chronicznym nadużywaniem alkoholu, zwanego również obłędem opilczym, który w Rosji jest określany jako zapoj. Ten stan charakteryzują nieuzasadniony strach, halucynacje i agresja. Hugo-Bader w swoim dziele ukazuje postsowiecki świat jako miejsce przypominające stan delirium tremens. To teren nieprzystępny dla turystów i zaniedbany przez biura podróży. Zamiast tego, to sfera włóczęgów różnych typów. Mariusz Wilk podkreśla, że Hugo-Bader tworzy świetną prozę, doskonale oddającą ducha tych niespokojnych miejsc.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ryszard Kapuściński w swoich książkach przedstawia imperium z szerokiej perspektywy, dokładnie analizując mechanizmy myślenia, zachowań oraz przebieg procesów władzy. Natomiast Hugo-Bader przyjmuje punkt widzenia bardziej przyziemny, jak błąkający się pies, co pozwala mu uchwycić te same zjawiska, dodając przy tym bardziej szczegółową obserwację, porównywalną do łapania szczura za ogon. Różnice w stylach obu autorów zauważa ceniony reporter Mariusz Szczygieł.
Tytuł "Biała gorączka" odnosi się do stanu psychicznego wywołanego chronicznym nadużywaniem alkoholu, zwanego również obłędem opilczym, który w Rosji jest określany jako zapoj. Ten stan charakteryzują nieuzasadniony strach, halucynacje i agresja. Hugo-Bader w swoim dziele ukazuje postsowiecki świat jako miejsce przypominające stan delirium tremens. To teren nieprzystępny dla turystów i zaniedbany przez biura podróży. Zamiast tego, to sfera włóczęgów różnych typów. Mariusz Wilk podkreśla, że Hugo-Bader tworzy świetną prozę, doskonale oddającą ducha tych niespokojnych miejsc.
