Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Between History and the Theory of Education...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja "Between History and the Theory of Education. Methodology, Traditions, Quest" to starannie przygotowany zbiór prac autorstwa zespołu Zakładu Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Autorzy zgłębiają w niej znaczenie integracji historii myśli pedagogicznej z bieżącą refleksją w tej dziedzinie. Pierwsza część książki skupia się na metodologicznych aspektach, umiejscawiając pedagogikę oraz historię wychowania w kontekście nauk o kulturze. Kolejna część oferuje różnorodne sposoby prezentacji i narracji zagadnień pedagogicznych za pomocą historycznych analiz, co jest wyrazem odmiennych doświadczeń badaczy z przeszłością. W trzeciej części autorzy starają się znaleźć odpowiedzi na kluczowe dla współczesnych pedagogów pytania, koncentrując się na istotnych kategoriach, takich jak kompetencje i autorytet. Zaznaczają oni, że pełne zrozumienie tych pojęć wymaga dialogu osadzonego w szerokim kontekście kulturowym, humanistycznym i historycznym. Książka przeznaczona jest dla wszystkich zainteresowanych historycznymi aspektami pedagogiki, niezależnie od stopnia ich wiedzy w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja "Between History and the Theory of Education. Methodology, Traditions, Quest" to starannie przygotowany zbiór prac autorstwa zespołu Zakładu Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Autorzy zgłębiają w niej znaczenie integracji historii myśli pedagogicznej z bieżącą refleksją w tej dziedzinie. Pierwsza część książki skupia się na metodologicznych aspektach, umiejscawiając pedagogikę oraz historię wychowania w kontekście nauk o kulturze. Kolejna część oferuje różnorodne sposoby prezentacji i narracji zagadnień pedagogicznych za pomocą historycznych analiz, co jest wyrazem odmiennych doświadczeń badaczy z przeszłością. W trzeciej części autorzy starają się znaleźć odpowiedzi na kluczowe dla współczesnych pedagogów pytania, koncentrując się na istotnych kategoriach, takich jak kompetencje i autorytet. Zaznaczają oni, że pełne zrozumienie tych pojęć wymaga dialogu osadzonego w szerokim kontekście kulturowym, humanistycznym i historycznym. Książka przeznaczona jest dla wszystkich zainteresowanych historycznymi aspektami pedagogiki, niezależnie od stopnia ich wiedzy w tej dziedzinie.
