Książka - Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerski

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerski

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerski

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich" podejmuje istotną tematykę związana z rolą informacji i wiedzy w zarządzaniu dzisiejszymi organizacjami. W obliczu dynamicznych zmian w otoczeniu biznesowym, rośnie znaczenie efektywnego wykorzystania informacji, co prowadzi do zwiększenia niepewności i ryzyka w działaniach firmowych. W nowoczesnym środowisku biznesowym zdolność do przekształcania informacji w wiedzę staje się kluczowa dla zwiększania konkurencyjności i budowy trwałej przewagi na rynku.

Autorzy, będący pracownikami naukowymi Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, skupiają się na znaczeniu informacji, zdobywanej głównie poprzez badania marketingowe, dla menedżerskich decyzji. Bazując na szerokich studiach literaturowych, analizują naturę informacji oraz jej wpływ na modele zarządzania przedsiębiorstwami, szczególnie w kontekście relacji pomiędzy potrzebami informacyjnymi a decyzjami marketingowymi. W głównej części książki zaprezentowano wyniki rzetelnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich firm. Oprócz analizy stanu badań marketingowych, oceniono także ich przydatność w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw.

Publikacja ta jest jednym z niewielu opracowań, które szczegółowo badają wykorzystanie wyników badań marketingowych w konkretnych problemach rynkowych. Innowacyjny charakter mają także części dotyczące informacyjnych podstaw negocjacji w biznesie. Książka charakteryzuje się licznymi walorami metodycznymi, poznawczymi i praktycznymi, co czyni ją cenną lekturą dla szerokiego kręgu odbiorców. Może być inspirująca dla naukowców zajmujących się zarządzaniem informacjami i marketingiem, jak również przydatna w praktyce gospodarczej. Dodatkowo, jest wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania na różnych poziomach zaawansowania.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich" podejmuje istotną tematykę związana z rolą informacji i wiedzy w zarządzaniu dzisiejszymi organizacjami. W obliczu dynamicznych zmian w otoczeniu biznesowym, rośnie znaczenie efektywnego wykorzystania informacji, co prowadzi do zwiększenia niepewności i ryzyka w działaniach firmowych. W nowoczesnym środowisku biznesowym zdolność do przekształcania informacji w wiedzę staje się kluczowa dla zwiększania konkurencyjności i budowy trwałej przewagi na rynku.

Autorzy, będący pracownikami naukowymi Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, skupiają się na znaczeniu informacji, zdobywanej głównie poprzez badania marketingowe, dla menedżerskich decyzji. Bazując na szerokich studiach literaturowych, analizują naturę informacji oraz jej wpływ na modele zarządzania przedsiębiorstwami, szczególnie w kontekście relacji pomiędzy potrzebami informacyjnymi a decyzjami marketingowymi. W głównej części książki zaprezentowano wyniki rzetelnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich firm. Oprócz analizy stanu badań marketingowych, oceniono także ich przydatność w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw.

Publikacja ta jest jednym z niewielu opracowań, które szczegółowo badają wykorzystanie wyników badań marketingowych w konkretnych problemach rynkowych. Innowacyjny charakter mają także części dotyczące informacyjnych podstaw negocjacji w biznesie. Książka charakteryzuje się licznymi walorami metodycznymi, poznawczymi i praktycznymi, co czyni ją cenną lekturą dla szerokiego kręgu odbiorców. Może być inspirująca dla naukowców zajmujących się zarządzaniem informacjami i marketingiem, jak również przydatna w praktyce gospodarczej. Dodatkowo, jest wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania na różnych poziomach zaawansowania.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.74 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 190
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 165 × 240 mm
ID: 9788379694600

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info