Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W monografii zatytułowanej „(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Wgląd w praktykę” przedstawione zostały teoretyczne, metodologiczne i empiryczne aspekty codziennych obowiązków nauczyciela na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Publikacja ta analizuje zarówno refleksję, jak i autorefleksję nauczyciela, podkreślając, jak istotne jest umiejętne projektowanie, planowanie, organizowanie, a następnie realizacja, kontrola i ocena nie tylko pracy uczniów w procesie nauczania-uczenia się, lecz także własnej pracy pedagogicznej. Szczególny nacisk położono na nowatorskie podejście do refleksji nauczyciela w kontekście teorii uczenia się przez działanie Wojciecha Kojsa, z uwzględnieniem istoty działania badawczego realizowanego przez nauczyciela.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W monografii zatytułowanej „(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Wgląd w praktykę” przedstawione zostały teoretyczne, metodologiczne i empiryczne aspekty codziennych obowiązków nauczyciela na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Publikacja ta analizuje zarówno refleksję, jak i autorefleksję nauczyciela, podkreślając, jak istotne jest umiejętne projektowanie, planowanie, organizowanie, a następnie realizacja, kontrola i ocena nie tylko pracy uczniów w procesie nauczania-uczenia się, lecz także własnej pracy pedagogicznej. Szczególny nacisk położono na nowatorskie podejście do refleksji nauczyciela w kontekście teorii uczenia się przez działanie Wojciecha Kojsa, z uwzględnieniem istoty działania badawczego realizowanego przez nauczyciela.
