Książka - Audiowizualność i mimetyki przestrzeni

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Audiowizualność i mimetyki przestrzeni

Audiowizualność i mimetyki przestrzeni

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Media zajmujące się kreowaniem obrazów dynamicznie się rozwijają i wciąż ulegają transformacjom. Współczesne technologie wspierające ludzkie zmysły nieustannie się doskonalą, wprowadzając innowacyjne funkcje. Powstały już urządzenia, które potrafią rejestrować doświadczenia zgodnie ze swoimi określonymi ramami czasowymi i przestrzennymi. Część z tych urządzeń przejęła nawet obowiązek obserwacji, wcześniej spoczywający na użytkownikach. Dzięki zaawansowanej optyce cyfrowo-falowej, widzenie bez patrzenia stało się możliwe.

Aktualnie istnieją maszyny poznawcze, które mogą nie tylko generować obrazy, ale również rozwijać złożone struktury wizualne, takie jak pachnące i mobilne obiekty trójwymiarowe. Współczesne systemy kina i telewizji operują w formatach 3D, 4D, a nawet 5D, symulując wydarzenia wpisane w struktury czasoprzestrzeni i kreując światy wirtualne. Społeczności euro-atlantyckie, za pomocą sieci i mediów, przenoszą swoją aktywność do alternatywnych środowisk.

Globalizacja niekoniecznie tworzy równoległy świat dla wszystkich, lecz wywołuje konflikty o przestrzeń – zarówno realną, jak i multimedialną – oraz o zasady jej wykorzystania. Podstawowe pytania brzmią: kto kształtuje rzeczywistość – ludzie czy maszyny? Do kogo należy przestrzeń i kto kieruje mediami? Kto posiada multimedialne umiejętności, kto kogo naśladuje i kto ma kontrolę nad dostępem do mediów?

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Media zajmujące się kreowaniem obrazów dynamicznie się rozwijają i wciąż ulegają transformacjom. Współczesne technologie wspierające ludzkie zmysły nieustannie się doskonalą, wprowadzając innowacyjne funkcje. Powstały już urządzenia, które potrafią rejestrować doświadczenia zgodnie ze swoimi określonymi ramami czasowymi i przestrzennymi. Część z tych urządzeń przejęła nawet obowiązek obserwacji, wcześniej spoczywający na użytkownikach. Dzięki zaawansowanej optyce cyfrowo-falowej, widzenie bez patrzenia stało się możliwe.

Aktualnie istnieją maszyny poznawcze, które mogą nie tylko generować obrazy, ale również rozwijać złożone struktury wizualne, takie jak pachnące i mobilne obiekty trójwymiarowe. Współczesne systemy kina i telewizji operują w formatach 3D, 4D, a nawet 5D, symulując wydarzenia wpisane w struktury czasoprzestrzeni i kreując światy wirtualne. Społeczności euro-atlantyckie, za pomocą sieci i mediów, przenoszą swoją aktywność do alternatywnych środowisk.

Globalizacja niekoniecznie tworzy równoległy świat dla wszystkich, lecz wywołuje konflikty o przestrzeń – zarówno realną, jak i multimedialną – oraz o zasady jej wykorzystania. Podstawowe pytania brzmią: kto kształtuje rzeczywistość – ludzie czy maszyny? Do kogo należy przestrzeń i kto kieruje mediami? Kto posiada multimedialne umiejętności, kto kogo naśladuje i kto ma kontrolę nad dostępem do mediów?

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 376
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 135 × 215 mm
ID: 9788377370162

Inne książki: Karina Banaszkiewicz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info