Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Arytmetyka i algebra. Rozszerzony program matematyki w liceum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podstawą do stworzenia tej książki było między innymi odniesienie się do komentarza dotyczącego podstawy programowej, który podkreślał znaczenie znajomości dowodów matematycznych dla uczniów liceum. Autorzy twierdzili, że uczniowie powinni nie tylko znać teorie matematyczne, ale także rozumieć ich dowody. W odpowiedzi na liczne prośby nauczycieli poszukujących wskazówek, jak przekazać uczniom te dowody, książka ta jest próbą zaspokojenia tych potrzeb.
Nie ograniczam się jedynie do dowodów wymienionych w programie nauczania; staram się również pokazać nauczycielom, jak mogą pogłębiać tematy omówione w podstawie programowej, zwłaszcza na poziomie rozszerzonym. Przedstawiam szeroki wachlarz zastosowań i uogólnień dowodzonych twierdzeń. Na poziomie rozszerzonym naturalne jest, by uczniowie mieli do czynienia z trudniejszymi zadaniami niż te, które spotykają na tradycyjnych lekcjach lub egzaminach, jak matura. Takie podejście jest szczególnie cenione podczas zajęć dodatkowych, takich jak kółka matematyczne, gdzie często analizuje się zadania olimpijskie. W książce tej zamieszczam wybrane zadania, które bezpośrednio wiążą się z dyskutowanymi twierdzeniami lub ich uogólnieniami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podstawą do stworzenia tej książki było między innymi odniesienie się do komentarza dotyczącego podstawy programowej, który podkreślał znaczenie znajomości dowodów matematycznych dla uczniów liceum. Autorzy twierdzili, że uczniowie powinni nie tylko znać teorie matematyczne, ale także rozumieć ich dowody. W odpowiedzi na liczne prośby nauczycieli poszukujących wskazówek, jak przekazać uczniom te dowody, książka ta jest próbą zaspokojenia tych potrzeb.
Nie ograniczam się jedynie do dowodów wymienionych w programie nauczania; staram się również pokazać nauczycielom, jak mogą pogłębiać tematy omówione w podstawie programowej, zwłaszcza na poziomie rozszerzonym. Przedstawiam szeroki wachlarz zastosowań i uogólnień dowodzonych twierdzeń. Na poziomie rozszerzonym naturalne jest, by uczniowie mieli do czynienia z trudniejszymi zadaniami niż te, które spotykają na tradycyjnych lekcjach lub egzaminach, jak matura. Takie podejście jest szczególnie cenione podczas zajęć dodatkowych, takich jak kółka matematyczne, gdzie często analizuje się zadania olimpijskie. W książce tej zamieszczam wybrane zadania, które bezpośrednio wiążą się z dyskutowanymi twierdzeniami lub ich uogólnieniami.
