Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Arteterapia. Narodziny idei, ewolucja teorii, rozwój praktyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka systematyzuje i uzupełnia ponad dwudziestoletnią wiedzę na temat arteterapii, czyli terapii za pomocą sztuki, której inicjatorką w Polsce była autorka tej publikacji (odnieść się do ,,Kulturoterapia", 1988/1994). Oprócz informacji historycznych i teoretycznych, przedstawia nowe podejścia do postępowania kulturoterapeutycznego z osobami potrzebującymi wsparcia i opieki. Zawiera opis metod pracy z pacjentami, a także innowacyjne formy terapii, takie jak fotografoterapia i hortikuloterapia. Szczególny nacisk położono na metodologię badań naukowych, która jest kluczowa dla oceny skuteczności terapii za pomocą sztuki. Autorka zauważa i podkreśla podobieństwa między pielęgniarstwem, pedagogiką a arteterapią, zwracając uwagę na ich starania o uznanie ich tożsamości i odrębności jako dziedziny naukowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka systematyzuje i uzupełnia ponad dwudziestoletnią wiedzę na temat arteterapii, czyli terapii za pomocą sztuki, której inicjatorką w Polsce była autorka tej publikacji (odnieść się do ,,Kulturoterapia", 1988/1994). Oprócz informacji historycznych i teoretycznych, przedstawia nowe podejścia do postępowania kulturoterapeutycznego z osobami potrzebującymi wsparcia i opieki. Zawiera opis metod pracy z pacjentami, a także innowacyjne formy terapii, takie jak fotografoterapia i hortikuloterapia. Szczególny nacisk położono na metodologię badań naukowych, która jest kluczowa dla oceny skuteczności terapii za pomocą sztuki. Autorka zauważa i podkreśla podobieństwa między pielęgniarstwem, pedagogiką a arteterapią, zwracając uwagę na ich starania o uznanie ich tożsamości i odrębności jako dziedziny naukowych.
