Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
50 wielkich mitów psychologii popularnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy spotkał się z popularnymi przekonaniami, takimi jak używanie przez człowieka jedynie dziesięciu procent mózgu, czy że przeciwieństwa się przyciągają. Wiele takich „psychologicznych prawd” przenika do naszej codzienności poprzez filmy, telewizję, książki i media. Te przekonania, często nazywane „poppsychologią”, regularnie zdobywają popularność na całym świecie, goszcząc na listach bestsellerów. Problem polega jednak na tym, że większość z tych twierdzeń nie ma swojego oparcia w naukowej psychologii, która obecnie ma znacznie bardziej pogłębioną wiedzę na temat ludzkich zachowań, emocji i osobowości.
Autorzy książki „50 wielkich mitów psychologii popularnej” - Scott O. Lilienfeld, Steven Jay Lynn, John Ruscio oraz Barry L. Beyerstein - są uznanymi profesorami na prestiżowych amerykańskich uczelniach. Dla nich, jako zawodowych psychologów, rozpowszechnienie mitów przez świat popkultury to poważne wyzwanie. Mity te są często oparte na nieaktuanych teoriach i mogą być wręcz szkodliwe. Dlatego też książka ta poświęcona jest nie tylko demaskowaniu fałszywych wyobrażeń, ale także podkreśleniu, że rzeczywiste odkrycia psychologii są jeszcze bardziej fascynujące.
Skąd pochodzą te psychologiczne mity, dlaczego niektóre mogą być niebezpieczne oraz jak unikać pułapek poppsychologii? Na te pytania odpowiada książka, ukazując czytelnikom prawdziwe, naukowo potwierdzone fakty, które często okazują się znacznie bardziej intrygujące niż popularne fikcje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy spotkał się z popularnymi przekonaniami, takimi jak używanie przez człowieka jedynie dziesięciu procent mózgu, czy że przeciwieństwa się przyciągają. Wiele takich „psychologicznych prawd” przenika do naszej codzienności poprzez filmy, telewizję, książki i media. Te przekonania, często nazywane „poppsychologią”, regularnie zdobywają popularność na całym świecie, goszcząc na listach bestsellerów. Problem polega jednak na tym, że większość z tych twierdzeń nie ma swojego oparcia w naukowej psychologii, która obecnie ma znacznie bardziej pogłębioną wiedzę na temat ludzkich zachowań, emocji i osobowości.
Autorzy książki „50 wielkich mitów psychologii popularnej” - Scott O. Lilienfeld, Steven Jay Lynn, John Ruscio oraz Barry L. Beyerstein - są uznanymi profesorami na prestiżowych amerykańskich uczelniach. Dla nich, jako zawodowych psychologów, rozpowszechnienie mitów przez świat popkultury to poważne wyzwanie. Mity te są często oparte na nieaktuanych teoriach i mogą być wręcz szkodliwe. Dlatego też książka ta poświęcona jest nie tylko demaskowaniu fałszywych wyobrażeń, ale także podkreśleniu, że rzeczywiste odkrycia psychologii są jeszcze bardziej fascynujące.
Skąd pochodzą te psychologiczne mity, dlaczego niektóre mogą być niebezpieczne oraz jak unikać pułapek poppsychologii? Na te pytania odpowiada książka, ukazując czytelnikom prawdziwe, naukowo potwierdzone fakty, które często okazują się znacznie bardziej intrygujące niż popularne fikcje.
