Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
5 typów osobowości, które mogą zniszczyć ci życie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zaburzenia psychiczne przedstawione w tej książce dotykają aż jedną na dziesięć osób. Mogą dotyczyć każdego – od szefa przez współpracownika po członka rodziny. Wysoko konfliktowe zachowania mogą być alarmujące, a tacy ludzie nie tylko są trudni w relacjach, ale również mogą stanowić zagrożenie.
Czy masz w swoim otoczeniu kogoś, kto doświadcza nagłych zmian nastroju, wszędzie węszy spiski bądź nieustannie kłóci się z innymi? Osobę, która zawsze szuka winy w innych? Gdy ktoś cierpi na jedno z pięciu zaburzeń osobowości – borderline, narcystyczne, paranoidalne, antyspołeczne lub histrioniczne – potrafi dać się ponieść emocjom, wpadać w gniew lub zachowywać się agresywnie. Próba zakończenia takiej relacji bywa niezwykle skomplikowana.
Bill Eddy, doświadczony prawnik i terapeuta, specjalista w zakresie mediacji, pokazuje, jak się bronić przed takimi sytuacjami. Dzięki metodom opartym na empatii dowiesz się, jak rozpoznawać typowe cechy wysoko konfliktowych osobowości, zarówno u innych, jak i u siebie. Nauczysz się, jak radzić sobie z trudnymi osobami w pracy i życiu codziennym, oraz jak bezpiecznie unikać sytuacji stresujących czy zakończyć niebezpieczne interakcje.
Eddy jest ekspertem psychologii i mediacji, autorem poradników oraz popularnego bloga na „Psychology Today”, odwiedzanego przez miliony czytelników. Posługując się przykładami, uczy, jak identyfikować toksyczne osoby i skutecznie radzić sobie z wysoko konfliktowymi osobowościami, tłumacząc złożone mechanizmy psychologiczne w sposób przystępny i zrozumiały.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zaburzenia psychiczne przedstawione w tej książce dotykają aż jedną na dziesięć osób. Mogą dotyczyć każdego – od szefa przez współpracownika po członka rodziny. Wysoko konfliktowe zachowania mogą być alarmujące, a tacy ludzie nie tylko są trudni w relacjach, ale również mogą stanowić zagrożenie.
Czy masz w swoim otoczeniu kogoś, kto doświadcza nagłych zmian nastroju, wszędzie węszy spiski bądź nieustannie kłóci się z innymi? Osobę, która zawsze szuka winy w innych? Gdy ktoś cierpi na jedno z pięciu zaburzeń osobowości – borderline, narcystyczne, paranoidalne, antyspołeczne lub histrioniczne – potrafi dać się ponieść emocjom, wpadać w gniew lub zachowywać się agresywnie. Próba zakończenia takiej relacji bywa niezwykle skomplikowana.
Bill Eddy, doświadczony prawnik i terapeuta, specjalista w zakresie mediacji, pokazuje, jak się bronić przed takimi sytuacjami. Dzięki metodom opartym na empatii dowiesz się, jak rozpoznawać typowe cechy wysoko konfliktowych osobowości, zarówno u innych, jak i u siebie. Nauczysz się, jak radzić sobie z trudnymi osobami w pracy i życiu codziennym, oraz jak bezpiecznie unikać sytuacji stresujących czy zakończyć niebezpieczne interakcje.
Eddy jest ekspertem psychologii i mediacji, autorem poradników oraz popularnego bloga na „Psychology Today”, odwiedzanego przez miliony czytelników. Posługując się przykładami, uczy, jak identyfikować toksyczne osoby i skutecznie radzić sobie z wysoko konfliktowymi osobowościami, tłumacząc złożone mechanizmy psychologiczne w sposób przystępny i zrozumiały.
