Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
1001 porad dla rodziców i terapeutów dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ellen Notbohm oraz Veronica Zysk stworzyły zbiór kreatywnych gier i zajęć, które wspierają rozwój dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Oferowane przez nie pomysły i techniki mają na celu wspomaganie dzieci w odniesieniu sukcesów zarówno w domu, jak i w szkole, a także w codziennych interakcjach społecznych. Rozwiązania te oraz strategie są elastycznie dostosowane do różnych sposobów przyswajania wiedzy i indywidualnych zdolności dzieci. Ponadto, niektóre z porad są specjalnie zmodyfikowane, by sprostać codziennym wyzwaniom, z jakimi borykają się nastolatkowie żyjący z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Książka "1001 porad" to istotna lektura dla rodziców, pedagogów i specjalistów, którzy współpracują z dziećmi dotkniętymi tymi zaburzeniami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ellen Notbohm oraz Veronica Zysk stworzyły zbiór kreatywnych gier i zajęć, które wspierają rozwój dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Oferowane przez nie pomysły i techniki mają na celu wspomaganie dzieci w odniesieniu sukcesów zarówno w domu, jak i w szkole, a także w codziennych interakcjach społecznych. Rozwiązania te oraz strategie są elastycznie dostosowane do różnych sposobów przyswajania wiedzy i indywidualnych zdolności dzieci. Ponadto, niektóre z porad są specjalnie zmodyfikowane, by sprostać codziennym wyzwaniom, z jakimi borykają się nastolatkowie żyjący z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Książka "1001 porad" to istotna lektura dla rodziców, pedagogów i specjalistów, którzy współpracują z dziećmi dotkniętymi tymi zaburzeniami.
