Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Żydzi i chrześcijanie. Benedykt XVI w dialogu z rabinem Arie Folgerem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ciekawe rozmowy między Benedyktem XVI, papieżem-emerytem, a Arie Folgerem, naczelnym rabinem Wiednia, zostały zainicjowane w związku z dokumentem stworzonym przez ortodoksyjnych Żydów z okazji pięćdziesiątej rocznicy deklaracji Soboru Watykańskiego II, która przekształciła podejście Kościoła do Żydów. Benedykt XVI przedstawił swoją odpowiedź na ten dokument, co spotkało się z krytyką ze strony wielu postępowych katolickich teologów, choć jednocześnie zyskało wsparcie ze strony uczonych żydowskich, którzy docenili jego argumenty. Ten niezwykły dialog rozpoczął się jako wzorcowe spotkanie między przedstawicielami chrześcijaństwa i judaizmu. Obaj rozmówcy, zachowując wierność swojej wierze, wykazują się umiejętnością zrozumienia stanowiska drugiej strony. Razem wytyczają uczciwą ścieżkę współpracy chrześcijańsko-żydowskiej, unikając pułapek politycznej poprawności i zniekształcania prawdy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ciekawe rozmowy między Benedyktem XVI, papieżem-emerytem, a Arie Folgerem, naczelnym rabinem Wiednia, zostały zainicjowane w związku z dokumentem stworzonym przez ortodoksyjnych Żydów z okazji pięćdziesiątej rocznicy deklaracji Soboru Watykańskiego II, która przekształciła podejście Kościoła do Żydów. Benedykt XVI przedstawił swoją odpowiedź na ten dokument, co spotkało się z krytyką ze strony wielu postępowych katolickich teologów, choć jednocześnie zyskało wsparcie ze strony uczonych żydowskich, którzy docenili jego argumenty. Ten niezwykły dialog rozpoczął się jako wzorcowe spotkanie między przedstawicielami chrześcijaństwa i judaizmu. Obaj rozmówcy, zachowując wierność swojej wierze, wykazują się umiejętnością zrozumienia stanowiska drugiej strony. Razem wytyczają uczciwą ścieżkę współpracy chrześcijańsko-żydowskiej, unikając pułapek politycznej poprawności i zniekształcania prawdy.
