Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zmysłowość w literaturze, języku i kulturze
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór artykułów zawartych w tej książce stanowi refleksję nad istotą zmysłowości w kontekście literatury, języka i kultury. Naukowcy z dziedzin takich jak humanistyka, filozofia i sztuka przyjrzeli się, w jaki sposób zmysły są przedstawiane w różnych tekstach literackich i paraliterackich, a także w dziełach sztuki wizualnej, filmach oraz w języku potocznym. Podjęli się analizy wpływu, jaki zmysłowe postrzeganie ma na odbiór produktów kultury.
Artykuły te koncentrują się na badaniu metod tworzenia i postrzegania dzieł literackich, malarskich i architektonicznych, a także na doświadczaniu zmysłów w różnych kontekstach społecznych – od starożytnych filozofów i średniowiecznych mistyków, po członków współczesnych subkultur. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób związanych z naukami humanistycznymi i społecznymi, w tym szczególnie do literaturoznawców, kulturoznawców oraz lingwistów, z nadzieją, że choć nie dostarcza ona wszystkich odpowiedzi na pytania związane z zmysłowością, stanie się inspiracją do dalszych poszukiwań naukowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór artykułów zawartych w tej książce stanowi refleksję nad istotą zmysłowości w kontekście literatury, języka i kultury. Naukowcy z dziedzin takich jak humanistyka, filozofia i sztuka przyjrzeli się, w jaki sposób zmysły są przedstawiane w różnych tekstach literackich i paraliterackich, a także w dziełach sztuki wizualnej, filmach oraz w języku potocznym. Podjęli się analizy wpływu, jaki zmysłowe postrzeganie ma na odbiór produktów kultury.
Artykuły te koncentrują się na badaniu metod tworzenia i postrzegania dzieł literackich, malarskich i architektonicznych, a także na doświadczaniu zmysłów w różnych kontekstach społecznych – od starożytnych filozofów i średniowiecznych mistyków, po członków współczesnych subkultur. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób związanych z naukami humanistycznymi i społecznymi, w tym szczególnie do literaturoznawców, kulturoznawców oraz lingwistów, z nadzieją, że choć nie dostarcza ona wszystkich odpowiedzi na pytania związane z zmysłowością, stanie się inspiracją do dalszych poszukiwań naukowych.
