Książka - Złość w związku. Proste metody na trudne emocje

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Złość w związku. Proste metody na trudne emocje

Złość w związku. Proste metody na trudne emocje

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak można łagodzić napięcia w związku, nie raniąc przy tym partnera? Czy wyrażanie złości może przynieść korzyści dla relacji? W jaki sposób radzić sobie z trudnymi emocjami? Złość to naturalna, istotna i potrzebna emocja, która pojawia się również w relacjach z najbliższymi. Pomaga stawiać granice, wyrażać uczucia, pokazuje nasze rozczarowanie czy ból. Ważne jest jednak, aby wspomniana emocja nie przerodziła się w destrukcyjny nawyk, który niszczy więź między partnerami, potęguje ból i oddala od siebie. Złość nie powinna prowadzić do zamiatania problemów pod dywan, lecz musi być kierowana w odpowiedni sposób.

Unikanie lub tłumienie złości nie jest rozwiązaniem. Natomiast można nauczyć się kontrolować tę emocję i podejmować świadome decyzje o sposobach jej wyrażania. Zamiast reagować atakiem, krytyką, upokarzaniem czy obrażaniem, warto przyswoić sposoby wyrażania złości konstruktywnie, co pozwala nie ranić partnera ani niszczyć relacji. Dzięki temu konflikty nie będą eskalować do poziomu destrukcyjnych kłótni, prowadzących do chłodu, wzajemnej wrogości, utraty zaufania oraz trudności w komunikacji. Jak tego uniknąć?

Każda para powinna znaleźć własną strategię rozwiązywania konfliktów. Ta książka oferuje dziesięć sprawdzonych metod pracy nad sobą i relacją. Pokazuje, jak działać asertywnie zamiast agresywnie i efektywnie rozwiązywać konflikty w związku. Przede wszystkim jednak pomaga opracować plan zarządzania złością, który umożliwia:

- unikanie wybuchów złości;
- radzenie sobie z emocjami, gdy złość wzbiera;
- kontrolowanie własnego zachowania zamiast tłumienia uczuć;
- rozładowanie napięcia w zdrowy sposób;
- zrozumienie emocji i perspektywy partnera;
- omijanie czterech głównych zapalników złości: krytyki, oskarżeń, obronnych reakcji i unikania;
- naprawianie relacji w chwilach powrotu do starych nawyków;
- odbudowę zaufania i bliskości w związku.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jak można łagodzić napięcia w związku, nie raniąc przy tym partnera? Czy wyrażanie złości może przynieść korzyści dla relacji? W jaki sposób radzić sobie z trudnymi emocjami? Złość to naturalna, istotna i potrzebna emocja, która pojawia się również w relacjach z najbliższymi. Pomaga stawiać granice, wyrażać uczucia, pokazuje nasze rozczarowanie czy ból. Ważne jest jednak, aby wspomniana emocja nie przerodziła się w destrukcyjny nawyk, który niszczy więź między partnerami, potęguje ból i oddala od siebie. Złość nie powinna prowadzić do zamiatania problemów pod dywan, lecz musi być kierowana w odpowiedni sposób.

Unikanie lub tłumienie złości nie jest rozwiązaniem. Natomiast można nauczyć się kontrolować tę emocję i podejmować świadome decyzje o sposobach jej wyrażania. Zamiast reagować atakiem, krytyką, upokarzaniem czy obrażaniem, warto przyswoić sposoby wyrażania złości konstruktywnie, co pozwala nie ranić partnera ani niszczyć relacji. Dzięki temu konflikty nie będą eskalować do poziomu destrukcyjnych kłótni, prowadzących do chłodu, wzajemnej wrogości, utraty zaufania oraz trudności w komunikacji. Jak tego uniknąć?

Każda para powinna znaleźć własną strategię rozwiązywania konfliktów. Ta książka oferuje dziesięć sprawdzonych metod pracy nad sobą i relacją. Pokazuje, jak działać asertywnie zamiast agresywnie i efektywnie rozwiązywać konflikty w związku. Przede wszystkim jednak pomaga opracować plan zarządzania złością, który umożliwia:

- unikanie wybuchów złości;
- radzenie sobie z emocjami, gdy złość wzbiera;
- kontrolowanie własnego zachowania zamiast tłumienia uczuć;
- rozładowanie napięcia w zdrowy sposób;
- zrozumienie emocji i perspektywy partnera;
- omijanie czterech głównych zapalników złości: krytyki, oskarżeń, obronnych reakcji i unikania;
- naprawianie relacji w chwilach powrotu do starych nawyków;
- odbudowę zaufania i bliskości w związku.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 184
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 125 × 195 mm
ID: 9788374898348

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info