Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zawarte w tej książce teksty naukowe poruszają kluczowe zagadnienia i wysuwają istotne postulaty badawcze oraz pytania, które mogą stanowić cenną inspirację do dalszych analiz. We wstępie do publikacji wyrażono przekonanie, że książka ta znacząco wzbogaci dyskurs naukowy w zakresie perswazji, manipulacji i propagandy. Dodatkowo, pomoże ona odbiorcom zrozumieć, jak świadomie analizować treści tworzone przez tzw. „producentów kontekstu”, aby lepiej orientować się w materiałach przekazywanych przez media drukowane, radio, telewizję oraz Internet.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zawarte w tej książce teksty naukowe poruszają kluczowe zagadnienia i wysuwają istotne postulaty badawcze oraz pytania, które mogą stanowić cenną inspirację do dalszych analiz. We wstępie do publikacji wyrażono przekonanie, że książka ta znacząco wzbogaci dyskurs naukowy w zakresie perswazji, manipulacji i propagandy. Dodatkowo, pomoże ona odbiorcom zrozumieć, jak świadomie analizować treści tworzone przez tzw. „producentów kontekstu”, aby lepiej orientować się w materiałach przekazywanych przez media drukowane, radio, telewizję oraz Internet.
