Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY DLA NIEHANDLOWCÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W świecie biznesu przedsiębiorcy często napotykają na dwie główne przeszkody, które mogą prowadzić do bankructwa: nieumiejętna sprzedaż oraz opóźnienia w spłacie należności, co wpływa na płynność finansową. W tej publikacji autor skupia się głównie na pierwszym wyzwaniu, zakładając, że przedsiębiorcy mają do dyspozycji różnorodne narzędzia wspierające odzyskiwanie należności w terminie. Książka ta ma na celu pomóc firmom w skuteczniejszym rozwijaniu umiejętności sprzedażowych, aby unikać problemów związanych zarówno z brakiem kompetencji, jak i motywacji do promowania swoich produktów i usług.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W świecie biznesu przedsiębiorcy często napotykają na dwie główne przeszkody, które mogą prowadzić do bankructwa: nieumiejętna sprzedaż oraz opóźnienia w spłacie należności, co wpływa na płynność finansową. W tej publikacji autor skupia się głównie na pierwszym wyzwaniu, zakładając, że przedsiębiorcy mają do dyspozycji różnorodne narzędzia wspierające odzyskiwanie należności w terminie. Książka ta ma na celu pomóc firmom w skuteczniejszym rozwijaniu umiejętności sprzedażowych, aby unikać problemów związanych zarówno z brakiem kompetencji, jak i motywacji do promowania swoich produktów i usług.
