Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zdania warunkowe w kształceniu uczniów klas...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zatytułowana "Zdania warunkowe w kształceniu uczniów klas wczesnoszkolnych. Analiza funkcjonalna" oferuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne spojrzenie na tematykę zdań warunkowych. Poruszana problematyka jest niezwykle istotna z punktu widzenia wielu dziedzin nauki, co nadaje publikacji interdyscyplinarny charakter. Zdania warunkowe zostały omówione w kontekście siatki pojęć takich jak dydaktyka ogólna, logika, semiotyka oraz modalność. Analizy teoretyczne są ściśle powiązane z badaniami empirycznymi, które obejmują szeroki zakres materiału: 300 protokołów z obserwacji zajęć w klasach I-III oraz 77 podręczników używanych w edukacji wczesnoszkolnej. Badania przeanalizowały wypowiedzi warunkowe nauczycieli, uczniów oraz autorów podręczników, co pozwoliło na wyodrębnienie czterech modeli funkcjonalnych zdań warunkowych: poznawczego, wychowawczo-praksyjnego, zadaniowego oraz polifunkcyjnego. Publikacja jest skierowana do kadry akademickiej uczelni wyższych, przygotowującej przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, studentów specjalizujących się w tej dziedzinie, a także do nauczycieli, autorów podręczników i metodologów oraz wszystkich zainteresowanych analizą semiotyczną języka naturalnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zatytułowana "Zdania warunkowe w kształceniu uczniów klas wczesnoszkolnych. Analiza funkcjonalna" oferuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne spojrzenie na tematykę zdań warunkowych. Poruszana problematyka jest niezwykle istotna z punktu widzenia wielu dziedzin nauki, co nadaje publikacji interdyscyplinarny charakter. Zdania warunkowe zostały omówione w kontekście siatki pojęć takich jak dydaktyka ogólna, logika, semiotyka oraz modalność. Analizy teoretyczne są ściśle powiązane z badaniami empirycznymi, które obejmują szeroki zakres materiału: 300 protokołów z obserwacji zajęć w klasach I-III oraz 77 podręczników używanych w edukacji wczesnoszkolnej. Badania przeanalizowały wypowiedzi warunkowe nauczycieli, uczniów oraz autorów podręczników, co pozwoliło na wyodrębnienie czterech modeli funkcjonalnych zdań warunkowych: poznawczego, wychowawczo-praksyjnego, zadaniowego oraz polifunkcyjnego. Publikacja jest skierowana do kadry akademickiej uczelni wyższych, przygotowującej przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, studentów specjalizujących się w tej dziedzinie, a także do nauczycieli, autorów podręczników i metodologów oraz wszystkich zainteresowanych analizą semiotyczną języka naturalnego.
