Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie procesami zakupowymi...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia podejmuje tematykę zarządzania procesami zakupowymi, ze szczególnym uwzględnieniem ich dojrzałości w nowoczesnych przedsiębiorstwach. W kontekście nasilającej się globalnej konkurencji i presji na obniżanie kosztów, właściciele firm oraz menedżerowie muszą szukać innowacyjnych rozwiązań, które umożliwią skuteczną redukcję wydatków operacyjnych. Współcześnie funkcja zakupowa odgrywa kluczową rolę w generowaniu dodatkowych zysków przy jednoczesnym obniżaniu ryzyka strat. Dzięki efektywnemu zarządzaniu procesami zakupowymi, możliwe jest znaczne poprawienie rentowności i wzrost sprzedaży, gdyż nawet niewielkie oszczędności na zakupach mogą przyczynić się do zwiększenia całkowitych zysków.
Publikacja łączy w sobie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane z zakupami, uwzględniając przy tym różnorodne wskaźniki zakupowe oraz nowoczesne technologie wspierające te procesy. Jest to kompleksowe źródło wiedzy, skierowane nie tylko do studentów i środowisk akademickich, ale także do praktyków zajmujących się logistyką, zarządzaniem zakupami oraz zaopatrzeniem w różnych strukturach organizacyjnych.
Paweł Łukasz Wereda, mający tytuł magistra zarządzania i marketingu, zdobył szerokie doświadczenie jako specjalista ds. zakupów i logistyki w branży metalurgicznej. Był współtwórcą wielu artykułów naukowych z zakresu zarządzania zakupami. Niestety, zginął tragicznie w kwietniu 2023 roku. Z kolei Wioletta Sylwia Wereda, doktor nauk ekonomicznych, pełni funkcję adiunkta na Wydziale Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Jest autorką licznych monografii i artykułów naukowych, a jej zainteresowania obejmują zagadnienia inteligentnych organizacji oraz efektywne zarządzanie relacjami z interesariuszami, a także nowe strategie projektowania marketingu cyfrowego. Jest również zaangażowana jako trener, konsultant i mentor w pracy z biznesem i sektorem publicznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia podejmuje tematykę zarządzania procesami zakupowymi, ze szczególnym uwzględnieniem ich dojrzałości w nowoczesnych przedsiębiorstwach. W kontekście nasilającej się globalnej konkurencji i presji na obniżanie kosztów, właściciele firm oraz menedżerowie muszą szukać innowacyjnych rozwiązań, które umożliwią skuteczną redukcję wydatków operacyjnych. Współcześnie funkcja zakupowa odgrywa kluczową rolę w generowaniu dodatkowych zysków przy jednoczesnym obniżaniu ryzyka strat. Dzięki efektywnemu zarządzaniu procesami zakupowymi, możliwe jest znaczne poprawienie rentowności i wzrost sprzedaży, gdyż nawet niewielkie oszczędności na zakupach mogą przyczynić się do zwiększenia całkowitych zysków.
Publikacja łączy w sobie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane z zakupami, uwzględniając przy tym różnorodne wskaźniki zakupowe oraz nowoczesne technologie wspierające te procesy. Jest to kompleksowe źródło wiedzy, skierowane nie tylko do studentów i środowisk akademickich, ale także do praktyków zajmujących się logistyką, zarządzaniem zakupami oraz zaopatrzeniem w różnych strukturach organizacyjnych.
Paweł Łukasz Wereda, mający tytuł magistra zarządzania i marketingu, zdobył szerokie doświadczenie jako specjalista ds. zakupów i logistyki w branży metalurgicznej. Był współtwórcą wielu artykułów naukowych z zakresu zarządzania zakupami. Niestety, zginął tragicznie w kwietniu 2023 roku. Z kolei Wioletta Sylwia Wereda, doktor nauk ekonomicznych, pełni funkcję adiunkta na Wydziale Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Jest autorką licznych monografii i artykułów naukowych, a jej zainteresowania obejmują zagadnienia inteligentnych organizacji oraz efektywne zarządzanie relacjami z interesariuszami, a także nowe strategie projektowania marketingu cyfrowego. Jest również zaangażowana jako trener, konsultant i mentor w pracy z biznesem i sektorem publicznym.
