Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie marketingowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka to wszechstronne źródło wiedzy na temat zarządzania marketingiem, łączące tradycyjne teorie z nowoczesnymi metodami. Jest podzielona na cztery główne sekcje, które szczegółowo omawiają różne obszary związane z marketingiem.
Początkowy segment skupia się na podstawach zarządzania marketingowego, ukazując rolę marketingu w zarządzaniu oraz kluczowe koncepcje z nią związane. Druga część przenosi uwagę na aspekty marketingu w kontekście działalności firm. W tym miejscu czytelnicy znajdą analizy dotyczące struktur organizacyjnych, misji firm, planowania marketingowego oraz systemów informacji marketingowej.
W trzeciej części omówione są różnorodne strategie marketingowe. Znajdują się tu opisy strategii przedsiębiorstw, konkurencyjnych i personalnych, jak również sposoby ich wdrażania i monitorowania. Ostatnia sekcja koncentruje się na przyszłości marketingu, badając najnowsze trendy, globalne strategie rynkowe oraz wpływ Internetu na zarządzanie marketingowe.
Każdy rozdział kończy się pytaniami problemowymi, które mogą służyć do ćwiczeń i warsztatów, dzięki czemu książka stanowi cenne narzędzie edukacyjne. Jest dedykowana studentom ekonomii i zarządzania, wykładowcom, trenerom, uczestnikom studiów podyplomowych i doktoranckich, a także menadżerom.
Publikacja została stworzona przez ekspertów z Katedry Marketingu Usług oraz Katedry Organizacji i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, co zapewnia wysoki poziom merytoryczny treści.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka to wszechstronne źródło wiedzy na temat zarządzania marketingiem, łączące tradycyjne teorie z nowoczesnymi metodami. Jest podzielona na cztery główne sekcje, które szczegółowo omawiają różne obszary związane z marketingiem.
Początkowy segment skupia się na podstawach zarządzania marketingowego, ukazując rolę marketingu w zarządzaniu oraz kluczowe koncepcje z nią związane. Druga część przenosi uwagę na aspekty marketingu w kontekście działalności firm. W tym miejscu czytelnicy znajdą analizy dotyczące struktur organizacyjnych, misji firm, planowania marketingowego oraz systemów informacji marketingowej.
W trzeciej części omówione są różnorodne strategie marketingowe. Znajdują się tu opisy strategii przedsiębiorstw, konkurencyjnych i personalnych, jak również sposoby ich wdrażania i monitorowania. Ostatnia sekcja koncentruje się na przyszłości marketingu, badając najnowsze trendy, globalne strategie rynkowe oraz wpływ Internetu na zarządzanie marketingowe.
Każdy rozdział kończy się pytaniami problemowymi, które mogą służyć do ćwiczeń i warsztatów, dzięki czemu książka stanowi cenne narzędzie edukacyjne. Jest dedykowana studentom ekonomii i zarządzania, wykładowcom, trenerom, uczestnikom studiów podyplomowych i doktoranckich, a także menadżerom.
Publikacja została stworzona przez ekspertów z Katedry Marketingu Usług oraz Katedry Organizacji i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, co zapewnia wysoki poziom merytoryczny treści.
