Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarys teorii i metodyki rekreacji ruchowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten podręcznik jest dedykowany studentom oraz nauczycielom, którzy chcą uzyskać fundamentalną wiedzę dotyczącą rekreacji. Zawarto w nim analizę czynników mających wpływ na rozwój rekreacji zarówno globalnie, jak i na terenie Polski. Książka przedstawia skondensowaną teorię rekreacji ruchowej, uwzględniając ją jako nieodłączny element kultury fizycznej. Sekcja poświęcona metodyce rekreacji ruchowej zawiera opis zasad, metod i form organizacji zajęć rekreacyjnych. Ponadto, książka dostarcza przykładowe scenariusze zajęć oraz omawia formy aktywności fizycznej przeznaczone dla osób starszych. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla obecnych i przyszłych specjalistów w obszarze rekreacji ruchowej, takich jak instruktorzy, nauczyciele czy animatorzy czasu wolnego, poszerzając ich kompetencje w zakresie teorii oraz metodologii wychowania fizycznego i rekreacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten podręcznik jest dedykowany studentom oraz nauczycielom, którzy chcą uzyskać fundamentalną wiedzę dotyczącą rekreacji. Zawarto w nim analizę czynników mających wpływ na rozwój rekreacji zarówno globalnie, jak i na terenie Polski. Książka przedstawia skondensowaną teorię rekreacji ruchowej, uwzględniając ją jako nieodłączny element kultury fizycznej. Sekcja poświęcona metodyce rekreacji ruchowej zawiera opis zasad, metod i form organizacji zajęć rekreacyjnych. Ponadto, książka dostarcza przykładowe scenariusze zajęć oraz omawia formy aktywności fizycznej przeznaczone dla osób starszych. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla obecnych i przyszłych specjalistów w obszarze rekreacji ruchowej, takich jak instruktorzy, nauczyciele czy animatorzy czasu wolnego, poszerzając ich kompetencje w zakresie teorii oraz metodologii wychowania fizycznego i rekreacji.
