Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zapiski z teorii teatru
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W pracach Autorki teoretyczne modele są niezwykle skuteczne w analizie i interpretacji współczesnych zjawisk związanych z teatrem i praktykami performatywnymi. To niezwykła umiejętność, by z jednej strony skupić się na szczegółowych aspektach artystycznych i wybranych praktykach, a z drugiej nie stracić z pola widzenia ogólniejszego kontekstu. Autorka potrafi sensownie mówić o teatrach zarówno zaprojektowanych, jak i tych, które ujawniają się przez konkretne praktyki inscenizacyjne i dramaturgiczne. Jej mistrzostwo polega na tym, że potrafi także uchwycić, jak teatr i inne teksty kulturowe współgrają, odkrywając nowe warstwy znaczeniowe.
Dzięki zgromadzeniu jej tekstów w jednym tomie, głos Autorki nabiera większej siły, a jej indywidualna poetyka oraz proponowane metody stają się bardziej wyraziste. Autorka nie tylko doskonale zna różnorodność paradygmatów badawczych, które dominują we współczesnej humanistyce, ale również umiejętnie wykorzystuje tę wiedzę dla celów analitycznych i poznawczych, co czyni jej badania wyjątkowo cennymi i klarownie sformułowanymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W pracach Autorki teoretyczne modele są niezwykle skuteczne w analizie i interpretacji współczesnych zjawisk związanych z teatrem i praktykami performatywnymi. To niezwykła umiejętność, by z jednej strony skupić się na szczegółowych aspektach artystycznych i wybranych praktykach, a z drugiej nie stracić z pola widzenia ogólniejszego kontekstu. Autorka potrafi sensownie mówić o teatrach zarówno zaprojektowanych, jak i tych, które ujawniają się przez konkretne praktyki inscenizacyjne i dramaturgiczne. Jej mistrzostwo polega na tym, że potrafi także uchwycić, jak teatr i inne teksty kulturowe współgrają, odkrywając nowe warstwy znaczeniowe.
Dzięki zgromadzeniu jej tekstów w jednym tomie, głos Autorki nabiera większej siły, a jej indywidualna poetyka oraz proponowane metody stają się bardziej wyraziste. Autorka nie tylko doskonale zna różnorodność paradygmatów badawczych, które dominują we współczesnej humanistyce, ale również umiejętnie wykorzystuje tę wiedzę dla celów analitycznych i poznawczych, co czyni jej badania wyjątkowo cennymi i klarownie sformułowanymi.
