Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zanieczyszczenie Powietrza przez Pojazdy Samochodowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka omawia wpływ transportu drogowego na jakość powietrza w dużych miastach, koncentrując się na przykładzie Szczecina i Gorzowa Wielkopolskiego. Autor bada związki pomiędzy występującymi w powietrzu toksycznymi substancjami a kluczowymi parametrami pracy silników spalinowych, w szczególności tych montowanych w ciężarówkach o dużej ładowności oraz autobusach napędzanych silnikami wysokoprężnymi. Analizy przeprowadzone w warunkach drogowych, laboratoryjnych oraz przy użyciu symulacji pozwoliły zidentyfikować zależności między obecnością tlenków azotu, dwutlenku siarki, tlenku węgla i pyłów zawieszonych a eksploatacyjnymi wskaźnikami silników diesla. Książka przedstawia również potencjalne rozwiązania problemów związanych z negatywnym wpływem transportu drogowego na środowisko miejskie. Publikacja jest skierowana do naukowców, studentów kierunków technicznych oraz osób pracujących przy projektowaniu infrastruktury drogowej i zajmujących się problematyką ochrony środowiska i ekologią transportu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka omawia wpływ transportu drogowego na jakość powietrza w dużych miastach, koncentrując się na przykładzie Szczecina i Gorzowa Wielkopolskiego. Autor bada związki pomiędzy występującymi w powietrzu toksycznymi substancjami a kluczowymi parametrami pracy silników spalinowych, w szczególności tych montowanych w ciężarówkach o dużej ładowności oraz autobusach napędzanych silnikami wysokoprężnymi. Analizy przeprowadzone w warunkach drogowych, laboratoryjnych oraz przy użyciu symulacji pozwoliły zidentyfikować zależności między obecnością tlenków azotu, dwutlenku siarki, tlenku węgla i pyłów zawieszonych a eksploatacyjnymi wskaźnikami silników diesla. Książka przedstawia również potencjalne rozwiązania problemów związanych z negatywnym wpływem transportu drogowego na środowisko miejskie. Publikacja jest skierowana do naukowców, studentów kierunków technicznych oraz osób pracujących przy projektowaniu infrastruktury drogowej i zajmujących się problematyką ochrony środowiska i ekologią transportu.
