Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje procedury i umowy z dostawcami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Skuteczne opracowanie procedur zakupowych stanowi duże wyzwanie dla firm, które wprowadzają nowe systemy zarządzania zapasami i redukcji kosztów. Kluczowym elementem sukcesu tych działań jest partnerstwo z dostawcą, który gwarantuje wysoką jakość, terminową dostawę oraz konkurencyjne ceny.
Istotnym zadaniem jest zatem identyfikacja odpowiedniego dostawcy oraz budowanie z nim efektywnej współpracy. Współczesne firmy często borykają się z integracją działań logistycznych, zwłaszcza w zakresie zarządzania informacjami, sieciami zaopatrzeniowymi czy oceną dostawców, z tradycyjnymi praktykami zakupowymi. To właśnie kupiec odpowiada za kluczowe aspekty zaopatrzenia: znalezienie dostawcy, negocjacje warunków, zawieranie umów, organizację transportu, rozliczenia oraz obsługę reklamacji.
Książka "Zakupy w przedsiębiorstwie" stanowi praktyczny przewodnik, który odpowiada na pytania: jak kupować z korzyścią w zakresie ceny, terminu dostawy i jakości produktu? Jak sprawić, by z trudem zdobyty dostawca stał się lojalnym partnerem biznesowym?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Skuteczne opracowanie procedur zakupowych stanowi duże wyzwanie dla firm, które wprowadzają nowe systemy zarządzania zapasami i redukcji kosztów. Kluczowym elementem sukcesu tych działań jest partnerstwo z dostawcą, który gwarantuje wysoką jakość, terminową dostawę oraz konkurencyjne ceny.
Istotnym zadaniem jest zatem identyfikacja odpowiedniego dostawcy oraz budowanie z nim efektywnej współpracy. Współczesne firmy często borykają się z integracją działań logistycznych, zwłaszcza w zakresie zarządzania informacjami, sieciami zaopatrzeniowymi czy oceną dostawców, z tradycyjnymi praktykami zakupowymi. To właśnie kupiec odpowiada za kluczowe aspekty zaopatrzenia: znalezienie dostawcy, negocjacje warunków, zawieranie umów, organizację transportu, rozliczenia oraz obsługę reklamacji.
Książka "Zakupy w przedsiębiorstwie" stanowi praktyczny przewodnik, który odpowiada na pytania: jak kupować z korzyścią w zakresie ceny, terminu dostawy i jakości produktu? Jak sprawić, by z trudem zdobyty dostawca stał się lojalnym partnerem biznesowym?
