Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozumienie zachowań konsumentów na rynku stanowi kluczowe źródło inspiracji dla firm oraz fundament podejmowania decyzji biznesowych. Książka ma na celu pogłębienie wiedzy na temat dominujących megatrendów wśród konsumentów, ich reakcji na strategie marketingowe firmy, a także ukazanie sposobów wykorzystania tej wiedzy w różnych fazach tworzenia i wdrażania strategii rynkowej. Ponadto, książka uwypukla znaczenie klienta w tworzeniu wartości bazujących na koncepcjach otwartych innowacji i przedstawia nowoczesne podejścia zarządzania, które się z tym wiążą. Istotnym elementem publikacji jest również analiza warunków, narzędzi oraz kierunków działań, jakie należy podjąć, aby uczynić konsumenta centralnym punktem strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Publikacja ta jest dedykowana studentom uczelni ekonomicznych oraz innych kierunków, takich jak zarządzanie, marketing, socjologia i psychologia. Będzie także nieocenionym źródłem wiedzy dla praktyków biznesu, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz zarządzaniem relacjami z klientami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozumienie zachowań konsumentów na rynku stanowi kluczowe źródło inspiracji dla firm oraz fundament podejmowania decyzji biznesowych. Książka ma na celu pogłębienie wiedzy na temat dominujących megatrendów wśród konsumentów, ich reakcji na strategie marketingowe firmy, a także ukazanie sposobów wykorzystania tej wiedzy w różnych fazach tworzenia i wdrażania strategii rynkowej. Ponadto, książka uwypukla znaczenie klienta w tworzeniu wartości bazujących na koncepcjach otwartych innowacji i przedstawia nowoczesne podejścia zarządzania, które się z tym wiążą. Istotnym elementem publikacji jest również analiza warunków, narzędzi oraz kierunków działań, jakie należy podjąć, aby uczynić konsumenta centralnym punktem strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Publikacja ta jest dedykowana studentom uczelni ekonomicznych oraz innych kierunków, takich jak zarządzanie, marketing, socjologia i psychologia. Będzie także nieocenionym źródłem wiedzy dla praktyków biznesu, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz zarządzaniem relacjami z klientami.
