Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wywiad o niczym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zygmunt Krauze z pasją i przewrotnością dzieli się swoimi przemyśleniami na temat przekonań, życia prywatnego i twórczości. Dotyka kwestii o dużej wadze, takich jak kultura muzyczna, polityka i rola artysty w świecie, prezentując je w sposób przystępny i autentyczny. Ten utalentowany kompozytor, który nie rozstaje się ze swoim fortepianem, snuje fascynujące opowieści o doświadczeniach w Paryżu oraz o wyzwaniach bycia artystą w czasach PRL-u. W rozmowach z Michałem Mendykiem dyskutuje o dziedzictwie Johna Cage'a, wpływie muzyki tradycyjnej na muzykę klasyczną, innowacjach Warsztatu Muzycznego, a także o twórczości Władysława Strzemińskiego. W jego wypowiedziach ujawniają się dystans do samego siebie, poczucie humoru oraz otwartość na nowe doświadczenia, wszystkie te cechy są również obecne w utworach takich jak III Koncert fortepianowy Okruchy pamięci. Krauze, artysta o światowym uznaniu, w rozmowach z Mendykiem zdaje się znajdować lingwistyczny partner, który potrafi uchwycić jego bezpośredniość i szczerość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zygmunt Krauze z pasją i przewrotnością dzieli się swoimi przemyśleniami na temat przekonań, życia prywatnego i twórczości. Dotyka kwestii o dużej wadze, takich jak kultura muzyczna, polityka i rola artysty w świecie, prezentując je w sposób przystępny i autentyczny. Ten utalentowany kompozytor, który nie rozstaje się ze swoim fortepianem, snuje fascynujące opowieści o doświadczeniach w Paryżu oraz o wyzwaniach bycia artystą w czasach PRL-u. W rozmowach z Michałem Mendykiem dyskutuje o dziedzictwie Johna Cage'a, wpływie muzyki tradycyjnej na muzykę klasyczną, innowacjach Warsztatu Muzycznego, a także o twórczości Władysława Strzemińskiego. W jego wypowiedziach ujawniają się dystans do samego siebie, poczucie humoru oraz otwartość na nowe doświadczenia, wszystkie te cechy są również obecne w utworach takich jak III Koncert fortepianowy Okruchy pamięci. Krauze, artysta o światowym uznaniu, w rozmowach z Mendykiem zdaje się znajdować lingwistyczny partner, który potrafi uchwycić jego bezpośredniość i szczerość.
