Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wykłady o Etyce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tłumaczył Janusz Sidorek
Wyzwania związane z nowoczesnym podejściem do uzasadniania sądów moralnych mogą sugerować, że kwestia uzasadnienia takich sądów staje się niemożliwa do rozwiązania bez popadania w tradycjonalistyczne względności. Zdaje się, że istnieją tu jedynie dwie opcje: możemy, podobnie jak w kontraktualizmie, zrezygnować z jakiegokolwiek pojęcia dobra (...). Alternatywnie, możemy posługiwać się pojęciem "dobrego" w sposób absolutny, które albo można uzasadnić za pomocą jakiejś zasady, niepotrzebującej dalszej argumentacji, jak ma to miejsce w tradycjonalizmie i nowoczesnych koncepcjach intuicjonistycznych (...), albo przyjąć absolutny punkt widzenia, jak u Kanta.
(Z rozdziału piątego)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tłumaczył Janusz Sidorek
Wyzwania związane z nowoczesnym podejściem do uzasadniania sądów moralnych mogą sugerować, że kwestia uzasadnienia takich sądów staje się niemożliwa do rozwiązania bez popadania w tradycjonalistyczne względności. Zdaje się, że istnieją tu jedynie dwie opcje: możemy, podobnie jak w kontraktualizmie, zrezygnować z jakiegokolwiek pojęcia dobra (...). Alternatywnie, możemy posługiwać się pojęciem "dobrego" w sposób absolutny, które albo można uzasadnić za pomocą jakiejś zasady, niepotrzebującej dalszej argumentacji, jak ma to miejsce w tradycjonalizmie i nowoczesnych koncepcjach intuicjonistycznych (...), albo przyjąć absolutny punkt widzenia, jak u Kanta.
(Z rozdziału piątego)
