Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wszystko słyszę! Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli, terapeutów i logopedów zaangażowanych w pracę z dziećmi z trudnościami w percepcji słuchowej. W książce zawarto różnorodne i bogate materiały, które obejmują ćwiczenia z zakresu operacji takich jak analiza, synteza, przekształcanie, dodawanie i usuwanie elementów w wyrazach, sylabach i głoskach. Zadania różnią się poziomem trudności — od względnie prostych po te bardziej złożone, co pozwala dorosłemu dostosować je do indywidualnych potrzeb ucznia. Osoba prowadząca ćwiczenia powinna najpierw ocenić skalę trudności, z jakimi boryka się dziecko, a następnie dobrać odpowiednie zadania, z uwzględnieniem możliwości pominięcia bardziej wymagających przykładów lub wprowadzenia dodatkowych, stworzonych przez siebie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
29.65 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Publikacja ta stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli, terapeutów i logopedów zaangażowanych w pracę z dziećmi z trudnościami w percepcji słuchowej. W książce zawarto różnorodne i bogate materiały, które obejmują ćwiczenia z zakresu operacji takich jak analiza, synteza, przekształcanie, dodawanie i usuwanie elementów w wyrazach, sylabach i głoskach. Zadania różnią się poziomem trudności — od względnie prostych po te bardziej złożone, co pozwala dorosłemu dostosować je do indywidualnych potrzeb ucznia. Osoba prowadząca ćwiczenia powinna najpierw ocenić skalę trudności, z jakimi boryka się dziecko, a następnie dobrać odpowiednie zadania, z uwzględnieniem możliwości pominięcia bardziej wymagających przykładów lub wprowadzenia dodatkowych, stworzonych przez siebie.