Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wspomaganie rozwoju percepcji słuchowej. Owocna edukacja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Wspomaganie rozwoju percepcji słuchowej" to zestaw kart zaprojektowanych do indywidualnej pracy z dzieckiem, mających na celu stymulowanie percepcji słuchowej. Publikacja koncentruje się na doskonaleniu słuchu fonematycznego oraz umiejętnościach słuchowej analizy i syntezy. W jej skład wchodzą także ćwiczenia rozwijające słuch fonetyczny oraz pamięć słuchową.
Tego typu ćwiczenia są nieocenione w przygotowywaniu dzieci do nauki czytania i pisania. Program pracy z kartami jest podzielony na kilka etapów. Na początku dzieci uczą się wyodrębniać zdania z wypowiedzi, rozdzielając je na pojedyncze słowa. Następnie zajmują się określaniem liczby słów i właściwej ich kolejności w zdaniach.
Dalsza część pracy koncentruje się na rozpoznawaniu i artykułowaniu sylab, a także ustalaniu ich liczby i kolejności w słowach. Ostatnim etapem jest wyodrębnianie głosek, zarówno na początku, środku, jak i na końcu wyrazów, oraz określanie ich liczby. Wszystkie te działania mają na celu rozwijanie umiejętności niezbędnych do sprawnego czytania i pisania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Wspomaganie rozwoju percepcji słuchowej" to zestaw kart zaprojektowanych do indywidualnej pracy z dzieckiem, mających na celu stymulowanie percepcji słuchowej. Publikacja koncentruje się na doskonaleniu słuchu fonematycznego oraz umiejętnościach słuchowej analizy i syntezy. W jej skład wchodzą także ćwiczenia rozwijające słuch fonetyczny oraz pamięć słuchową.
Tego typu ćwiczenia są nieocenione w przygotowywaniu dzieci do nauki czytania i pisania. Program pracy z kartami jest podzielony na kilka etapów. Na początku dzieci uczą się wyodrębniać zdania z wypowiedzi, rozdzielając je na pojedyncze słowa. Następnie zajmują się określaniem liczby słów i właściwej ich kolejności w zdaniach.
Dalsza część pracy koncentruje się na rozpoznawaniu i artykułowaniu sylab, a także ustalaniu ich liczby i kolejności w słowach. Ostatnim etapem jest wyodrębnianie głosek, zarówno na początku, środku, jak i na końcu wyrazów, oraz określanie ich liczby. Wszystkie te działania mają na celu rozwijanie umiejętności niezbędnych do sprawnego czytania i pisania.
