Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Współdziałanie w realizacji zadań oświatowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce autorzy przedstawiają różnorodne metody współpracy zarówno między podobnymi instytucjami edukacyjnymi, jak i pomiędzy instytucjami a organami zarządzającymi i nadzorującymi. Wnikliwie analizują prawo oświatowe, zasady planowania budżetowego, oraz przyglądają się relacjom międzyludzkim i kompetencjom społecznym. Książka dostarcza również wiedzy na temat sposobów instytucjonalnego wspierania pracy szkół i placówek oświatowych. Oferuje innowacyjne podejścia do polityki edukacyjnej przeznaczonej zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.
W publikacji omówiono także zarządzanie i finansowanie placówek edukacyjnych, podkreślając znaczenie kompetencji miękkich, kreatywnego rozwoju oraz zapewniania równości szans dla dzieci i młodzieży. Książka ta jest skierowana do dyrektorów szkół, nauczycieli oraz pracowników samorządowych, którzy działają w obszarze oświaty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce autorzy przedstawiają różnorodne metody współpracy zarówno między podobnymi instytucjami edukacyjnymi, jak i pomiędzy instytucjami a organami zarządzającymi i nadzorującymi. Wnikliwie analizują prawo oświatowe, zasady planowania budżetowego, oraz przyglądają się relacjom międzyludzkim i kompetencjom społecznym. Książka dostarcza również wiedzy na temat sposobów instytucjonalnego wspierania pracy szkół i placówek oświatowych. Oferuje innowacyjne podejścia do polityki edukacyjnej przeznaczonej zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.
W publikacji omówiono także zarządzanie i finansowanie placówek edukacyjnych, podkreślając znaczenie kompetencji miękkich, kreatywnego rozwoju oraz zapewniania równości szans dla dzieci i młodzieży. Książka ta jest skierowana do dyrektorów szkół, nauczycieli oraz pracowników samorządowych, którzy działają w obszarze oświaty.
