Książka - Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Na początku XXI wieku gospodarka zarówno Europy, jak i świata przechodziła przez liczne transformacje, wpływając tym samym na sposób, w jaki postrzegany jest rynek. Te zmiany determinują kierunek i formę strategii marketingowych, które koncentrują się na kreowaniu potrzeb i preferencji konsumentów dóbr i usług. Z punktu widzenia gospodarki, rola transportu nieustannie rośnie, co jest wynikiem takich procesów, jak globalizacja, specjalizacja, podział pracy, czy też masowa konsumpcja. Dodatkowo, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów oraz cyfryzacja społeczeństwa, a także zmiany w sprzedaży i obsłudze klienta, wpływają na ten trend. W szczególności lata 2019-2022 były okresem intensywnych zmian rynkowych w wyniku pandemii COVID-19.

Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do osób związanych z nauką, które interesują się zachowaniami konsumenckimi w transporcie, w szczególności kolejowym, oraz zmianami w przewozach pasażerskich wynikającymi z ewoluujących warunków rynkowych i zachowań konsumenckich. Menedżerowie firm kolejowych i organizacji współpracujących z przewoźnikami, a także studenci poszukujący wiedzy w tej dziedzinie znajdą w niej cenne informacje.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Na początku XXI wieku gospodarka zarówno Europy, jak i świata przechodziła przez liczne transformacje, wpływając tym samym na sposób, w jaki postrzegany jest rynek. Te zmiany determinują kierunek i formę strategii marketingowych, które koncentrują się na kreowaniu potrzeb i preferencji konsumentów dóbr i usług. Z punktu widzenia gospodarki, rola transportu nieustannie rośnie, co jest wynikiem takich procesów, jak globalizacja, specjalizacja, podział pracy, czy też masowa konsumpcja. Dodatkowo, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów oraz cyfryzacja społeczeństwa, a także zmiany w sprzedaży i obsłudze klienta, wpływają na ten trend. W szczególności lata 2019-2022 były okresem intensywnych zmian rynkowych w wyniku pandemii COVID-19.

Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do osób związanych z nauką, które interesują się zachowaniami konsumenckimi w transporcie, w szczególności kolejowym, oraz zmianami w przewozach pasażerskich wynikającymi z ewoluujących warunków rynkowych i zachowań konsumenckich. Menedżerowie firm kolejowych i organizacji współpracujących z przewoźnikami, a także studenci poszukujący wiedzy w tej dziedzinie znajdą w niej cenne informacje.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 19.38 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 174
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 170 × 235 mm
ID: 9788379726066
Autorzy:

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego , Mickiewicza 64, 71-101 Szczecin, Polska ,[email protected] ,tel. 914442009

Inne książki: Grażyna Rosa

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info