Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na początku XXI wieku gospodarka zarówno Europy, jak i świata przechodziła przez liczne transformacje, wpływając tym samym na sposób, w jaki postrzegany jest rynek. Te zmiany determinują kierunek i formę strategii marketingowych, które koncentrują się na kreowaniu potrzeb i preferencji konsumentów dóbr i usług. Z punktu widzenia gospodarki, rola transportu nieustannie rośnie, co jest wynikiem takich procesów, jak globalizacja, specjalizacja, podział pracy, czy też masowa konsumpcja. Dodatkowo, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów oraz cyfryzacja społeczeństwa, a także zmiany w sprzedaży i obsłudze klienta, wpływają na ten trend. W szczególności lata 2019-2022 były okresem intensywnych zmian rynkowych w wyniku pandemii COVID-19.
Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do osób związanych z nauką, które interesują się zachowaniami konsumenckimi w transporcie, w szczególności kolejowym, oraz zmianami w przewozach pasażerskich wynikającymi z ewoluujących warunków rynkowych i zachowań konsumenckich. Menedżerowie firm kolejowych i organizacji współpracujących z przewoźnikami, a także studenci poszukujący wiedzy w tej dziedzinie znajdą w niej cenne informacje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na początku XXI wieku gospodarka zarówno Europy, jak i świata przechodziła przez liczne transformacje, wpływając tym samym na sposób, w jaki postrzegany jest rynek. Te zmiany determinują kierunek i formę strategii marketingowych, które koncentrują się na kreowaniu potrzeb i preferencji konsumentów dóbr i usług. Z punktu widzenia gospodarki, rola transportu nieustannie rośnie, co jest wynikiem takich procesów, jak globalizacja, specjalizacja, podział pracy, czy też masowa konsumpcja. Dodatkowo, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów oraz cyfryzacja społeczeństwa, a także zmiany w sprzedaży i obsłudze klienta, wpływają na ten trend. W szczególności lata 2019-2022 były okresem intensywnych zmian rynkowych w wyniku pandemii COVID-19.
Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do osób związanych z nauką, które interesują się zachowaniami konsumenckimi w transporcie, w szczególności kolejowym, oraz zmianami w przewozach pasażerskich wynikającymi z ewoluujących warunków rynkowych i zachowań konsumenckich. Menedżerowie firm kolejowych i organizacji współpracujących z przewoźnikami, a także studenci poszukujący wiedzy w tej dziedzinie znajdą w niej cenne informacje.
