Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Word Games and Puzzles: Starters + DigiBook (kod)
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Word Games and Puzzles: Starters to zbiór gier językowych adresowanych do dzieci uczących się języka angielskiego na poziomie pre-A1. Uczniowie znajdą tu krzyżówki, labirynty, rozsypanki wyrazowe, łamigłówki logiczne, dowcipy i wiele innych wciągających ćwiczeń, które motywują do nauki języka. Książka została podzielona na tematyczne rozdziały obejmujące słownictwo z zakresu obowiązującego na testach Cambridge Young Learners: Starters. Polecamy ją jako dodatkowy materiał do wykorzystania w szkole i w domu.
Do publikacji papierowej dołączono kod aktywacyjny do jej cyfrowej wersji dostępnej online. Uczeń korzystający z DigiBooka może wykonywać ćwiczenia w sposób interaktywny i uzyskiwać informację zwrotną o poprawnach i błędnych odpowiedziach. Kod jest ważny przez 15 miesięcy od momentu aktywacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Word Games and Puzzles: Starters to zbiór gier językowych adresowanych do dzieci uczących się języka angielskiego na poziomie pre-A1. Uczniowie znajdą tu krzyżówki, labirynty, rozsypanki wyrazowe, łamigłówki logiczne, dowcipy i wiele innych wciągających ćwiczeń, które motywują do nauki języka. Książka została podzielona na tematyczne rozdziały obejmujące słownictwo z zakresu obowiązującego na testach Cambridge Young Learners: Starters. Polecamy ją jako dodatkowy materiał do wykorzystania w szkole i w domu.
Do publikacji papierowej dołączono kod aktywacyjny do jej cyfrowej wersji dostępnej online. Uczeń korzystający z DigiBooka może wykonywać ćwiczenia w sposób interaktywny i uzyskiwać informację zwrotną o poprawnach i błędnych odpowiedziach. Kod jest ważny przez 15 miesięcy od momentu aktywacji.