Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wokół podstawowych zagadnień pedeutologii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka książki wnikliwie bada dwa główne obszary: powstawanie myśli pedeutologicznej na przestrzeni lat oraz rozwój roli nauczyciela. Celem tego jest rozwinięcie refleksyjnego podejścia czytelników do pedeutologii jako istotnej części pedagogiki oraz do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-edukacyjnej, w której obecnie działa każdy nauczyciel. Książka zachęca do głębszego zrozumienia współczesnej roli nauczyciela, a także do zastanowienia się nad specyfiką edukacji i wychowania młodzieży.
Publikacja podzielona jest na sześć rozdziałów. Pierwszy z nich skupia się na pedeutologii jako subdyscyplinie pedagogiki, omawiając jej przedmiot badań, miejsce w naukach pedagogicznych oraz rozwój myśli w tym zakresie w Polsce. Drugi rozdział analizuje osobowość i kompetencje nauczyciela w kontekście zmieniającego się społeczeństwa.
Trzeci rozdział przedstawia wyzwania związane z ewolucją zawodu nauczyciela, w tym potrzeby współczesnego profesjonalizmu oraz wpływ cyberprzestrzeni na edukację. Czwarty rozdział eksploruje szkołę jako miejsce nauki, podkreślając znaczenie dialogu edukacyjnego oraz przywództwa w tworzeniu środowiska sprzyjającego uczeniu się.
Rozdział piąty omawia rolę nauczyciela w zapewnieniu równych szans edukacyjnych i wyzwania, takie jak wielokulturowość i specjalne potrzeby uczniów. Ostatni rozdział koncentruje się na etycznych wyzwaniach zawodu, takich jak stres, wypalenie zawodowe i samotność nauczyciela.
Ta książka, pełna wnikliwych obserwacji i tematów do przemyślenia, stanowi wartościowy przewodnik po współczesnych wyzwaniach zawodu nauczycielskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka książki wnikliwie bada dwa główne obszary: powstawanie myśli pedeutologicznej na przestrzeni lat oraz rozwój roli nauczyciela. Celem tego jest rozwinięcie refleksyjnego podejścia czytelników do pedeutologii jako istotnej części pedagogiki oraz do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-edukacyjnej, w której obecnie działa każdy nauczyciel. Książka zachęca do głębszego zrozumienia współczesnej roli nauczyciela, a także do zastanowienia się nad specyfiką edukacji i wychowania młodzieży.
Publikacja podzielona jest na sześć rozdziałów. Pierwszy z nich skupia się na pedeutologii jako subdyscyplinie pedagogiki, omawiając jej przedmiot badań, miejsce w naukach pedagogicznych oraz rozwój myśli w tym zakresie w Polsce. Drugi rozdział analizuje osobowość i kompetencje nauczyciela w kontekście zmieniającego się społeczeństwa.
Trzeci rozdział przedstawia wyzwania związane z ewolucją zawodu nauczyciela, w tym potrzeby współczesnego profesjonalizmu oraz wpływ cyberprzestrzeni na edukację. Czwarty rozdział eksploruje szkołę jako miejsce nauki, podkreślając znaczenie dialogu edukacyjnego oraz przywództwa w tworzeniu środowiska sprzyjającego uczeniu się.
Rozdział piąty omawia rolę nauczyciela w zapewnieniu równych szans edukacyjnych i wyzwania, takie jak wielokulturowość i specjalne potrzeby uczniów. Ostatni rozdział koncentruje się na etycznych wyzwaniach zawodu, takich jak stres, wypalenie zawodowe i samotność nauczyciela.
Ta książka, pełna wnikliwych obserwacji i tematów do przemyślenia, stanowi wartościowy przewodnik po współczesnych wyzwaniach zawodu nauczycielskiego.
