Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wkrótce idę do szkoły. Słucham i opowiadam, część II
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Wkrótce idę do szkoły. Słucham i opowiadam, cz. II, ćw." jest częścią większej serii składającej się z pięciu książek-ćwiczeń, skierowanych do dzieci w wieku od 5 do 6 lat. Publikacja skupia się na tematyce związanej z otaczającym nas środowiskiem społecznym i przyrodniczym, łącząc te zagadnienia z zadaniami manualnymi. Dzięki proponowanym ćwiczeniom, dzieci mogą poszerzyć swoją wiedzę, rozwijać umiejętności takie jak spostrzegawczość, porównywanie oraz klasyfikowanie. Zawarte w książce zadania graficzne są ideale do wczesnego przygotowania do nauki pisania. Dodatkowo, poprzez słuchanie opowiadań, wierszy i bajek, dzieci mają szansę wzbogacić swoje zdolności językowe i zainteresować się tekstem pisanym. Autorka sugeruje, by z materiałami zawartymi w książce zaznajamiać dzieci w drugiej połowie roku szkolnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Wkrótce idę do szkoły. Słucham i opowiadam, cz. II, ćw." jest częścią większej serii składającej się z pięciu książek-ćwiczeń, skierowanych do dzieci w wieku od 5 do 6 lat. Publikacja skupia się na tematyce związanej z otaczającym nas środowiskiem społecznym i przyrodniczym, łącząc te zagadnienia z zadaniami manualnymi. Dzięki proponowanym ćwiczeniom, dzieci mogą poszerzyć swoją wiedzę, rozwijać umiejętności takie jak spostrzegawczość, porównywanie oraz klasyfikowanie. Zawarte w książce zadania graficzne są ideale do wczesnego przygotowania do nauki pisania. Dodatkowo, poprzez słuchanie opowiadań, wierszy i bajek, dzieci mają szansę wzbogacić swoje zdolności językowe i zainteresować się tekstem pisanym. Autorka sugeruje, by z materiałami zawartymi w książce zaznajamiać dzieci w drugiej połowie roku szkolnego.
