Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Opublikowane prace ujawniają istnienie firm wizjonerskich, które wyróżniają się spośród innych. Te przedsiębiorstwa, takie jak Walt Disney, Hewlett-Packard, oraz IBM, trwają przez wieki, rozwijając się dynamicznie nawet po odejściu swych założycieli. Są one motorami postępu, działającymi samodzielnie. Jak jednak zbudować taki mechanizm sukcesu? To pytanie zainspirowało autorów książki do analizy blisko osiemnastu wizjonerskich firm, takich jak Sony, Wal-Mart czy American Express, aby zrozumieć, co je wyróżnia.
Autorzy zagłębiają się w przeszłość tych potężnych organizacji, by odtworzyć ich drogę do sukcesu. Skupiają się na elementach zarządzania i kultury organizacyjnej, które nadają tym firmom niezniszczalność. Opisują, jak kultystyczna kultura może przemieniać pracowników w misjonarzy, jak ambitne i ryzykowne cele potrafią inspirować, a innowacyjne podejście do zarządzania pozwala na godzenie pozornie sprzecznych priorytetów. Podkreślają znaczenie intraprzedsiębiorczości oraz inkubowania talentów, które zapewniają ciągłość działania mimo odejść kluczowych pracowników.
Zamiast chwilowych mód menedżerskich, które szybko tracą na znaczeniu, książka oferuje trwałe koncepcje przynoszące produktywne zmiany, nie burząc istniejących fundamentów organizacji. To co chcesz osiągnąć w przyszłości, kształtuje się już dziś. Lektura tej książki inspiruje do działania i wyboru ścieżki, którą podążają wizjonerskie firmy.
Dzięki solidnym badaniom i analizom, książka ta staje się cennym podręcznikiem biznesowym, który może zainteresować wiele osób, w tym czytelników "Wall Street Journal", jak zauważył Richard J. Tofel. Dr hab. Krzysztof Klincewicz z Uniwersytetu Warszawskiego chwali autorów za unikanie uproszczeń i wykazywanie, że sukces firm nie opiera się wyłącznie na liderach, ale na trwałej wizji, kulturze i sposobach podejmowania decyzji. Andrzej Dąbrowski, były prezes Philip Morris Polska, podkreśla, że książka prowokuje czytelników do zdefiniowania kluczowych czynników sukcesu dla swoich firm. Wzywa do nieustannego samorozwoju i pytania o to, co naprawdę przyczynia się do sukcesu w długim okresie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Opublikowane prace ujawniają istnienie firm wizjonerskich, które wyróżniają się spośród innych. Te przedsiębiorstwa, takie jak Walt Disney, Hewlett-Packard, oraz IBM, trwają przez wieki, rozwijając się dynamicznie nawet po odejściu swych założycieli. Są one motorami postępu, działającymi samodzielnie. Jak jednak zbudować taki mechanizm sukcesu? To pytanie zainspirowało autorów książki do analizy blisko osiemnastu wizjonerskich firm, takich jak Sony, Wal-Mart czy American Express, aby zrozumieć, co je wyróżnia.
Autorzy zagłębiają się w przeszłość tych potężnych organizacji, by odtworzyć ich drogę do sukcesu. Skupiają się na elementach zarządzania i kultury organizacyjnej, które nadają tym firmom niezniszczalność. Opisują, jak kultystyczna kultura może przemieniać pracowników w misjonarzy, jak ambitne i ryzykowne cele potrafią inspirować, a innowacyjne podejście do zarządzania pozwala na godzenie pozornie sprzecznych priorytetów. Podkreślają znaczenie intraprzedsiębiorczości oraz inkubowania talentów, które zapewniają ciągłość działania mimo odejść kluczowych pracowników.
Zamiast chwilowych mód menedżerskich, które szybko tracą na znaczeniu, książka oferuje trwałe koncepcje przynoszące produktywne zmiany, nie burząc istniejących fundamentów organizacji. To co chcesz osiągnąć w przyszłości, kształtuje się już dziś. Lektura tej książki inspiruje do działania i wyboru ścieżki, którą podążają wizjonerskie firmy.
Dzięki solidnym badaniom i analizom, książka ta staje się cennym podręcznikiem biznesowym, który może zainteresować wiele osób, w tym czytelników "Wall Street Journal", jak zauważył Richard J. Tofel. Dr hab. Krzysztof Klincewicz z Uniwersytetu Warszawskiego chwali autorów za unikanie uproszczeń i wykazywanie, że sukces firm nie opiera się wyłącznie na liderach, ale na trwałej wizji, kulturze i sposobach podejmowania decyzji. Andrzej Dąbrowski, były prezes Philip Morris Polska, podkreśla, że książka prowokuje czytelników do zdefiniowania kluczowych czynników sukcesu dla swoich firm. Wzywa do nieustannego samorozwoju i pytania o to, co naprawdę przyczynia się do sukcesu w długim okresie.
