Książka - Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych

Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Opublikowane prace ujawniają istnienie firm wizjonerskich, które wyróżniają się spośród innych. Te przedsiębiorstwa, takie jak Walt Disney, Hewlett-Packard, oraz IBM, trwają przez wieki, rozwijając się dynamicznie nawet po odejściu swych założycieli. Są one motorami postępu, działającymi samodzielnie. Jak jednak zbudować taki mechanizm sukcesu? To pytanie zainspirowało autorów książki do analizy blisko osiemnastu wizjonerskich firm, takich jak Sony, Wal-Mart czy American Express, aby zrozumieć, co je wyróżnia.

Autorzy zagłębiają się w przeszłość tych potężnych organizacji, by odtworzyć ich drogę do sukcesu. Skupiają się na elementach zarządzania i kultury organizacyjnej, które nadają tym firmom niezniszczalność. Opisują, jak kultystyczna kultura może przemieniać pracowników w misjonarzy, jak ambitne i ryzykowne cele potrafią inspirować, a innowacyjne podejście do zarządzania pozwala na godzenie pozornie sprzecznych priorytetów. Podkreślają znaczenie intraprzedsiębiorczości oraz inkubowania talentów, które zapewniają ciągłość działania mimo odejść kluczowych pracowników.

Zamiast chwilowych mód menedżerskich, które szybko tracą na znaczeniu, książka oferuje trwałe koncepcje przynoszące produktywne zmiany, nie burząc istniejących fundamentów organizacji. To co chcesz osiągnąć w przyszłości, kształtuje się już dziś. Lektura tej książki inspiruje do działania i wyboru ścieżki, którą podążają wizjonerskie firmy.

Dzięki solidnym badaniom i analizom, książka ta staje się cennym podręcznikiem biznesowym, który może zainteresować wiele osób, w tym czytelników "Wall Street Journal", jak zauważył Richard J. Tofel. Dr hab. Krzysztof Klincewicz z Uniwersytetu Warszawskiego chwali autorów za unikanie uproszczeń i wykazywanie, że sukces firm nie opiera się wyłącznie na liderach, ale na trwałej wizji, kulturze i sposobach podejmowania decyzji. Andrzej Dąbrowski, były prezes Philip Morris Polska, podkreśla, że książka prowokuje czytelników do zdefiniowania kluczowych czynników sukcesu dla swoich firm. Wzywa do nieustannego samorozwoju i pytania o to, co naprawdę przyczynia się do sukcesu w długim okresie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Opublikowane prace ujawniają istnienie firm wizjonerskich, które wyróżniają się spośród innych. Te przedsiębiorstwa, takie jak Walt Disney, Hewlett-Packard, oraz IBM, trwają przez wieki, rozwijając się dynamicznie nawet po odejściu swych założycieli. Są one motorami postępu, działającymi samodzielnie. Jak jednak zbudować taki mechanizm sukcesu? To pytanie zainspirowało autorów książki do analizy blisko osiemnastu wizjonerskich firm, takich jak Sony, Wal-Mart czy American Express, aby zrozumieć, co je wyróżnia.

Autorzy zagłębiają się w przeszłość tych potężnych organizacji, by odtworzyć ich drogę do sukcesu. Skupiają się na elementach zarządzania i kultury organizacyjnej, które nadają tym firmom niezniszczalność. Opisują, jak kultystyczna kultura może przemieniać pracowników w misjonarzy, jak ambitne i ryzykowne cele potrafią inspirować, a innowacyjne podejście do zarządzania pozwala na godzenie pozornie sprzecznych priorytetów. Podkreślają znaczenie intraprzedsiębiorczości oraz inkubowania talentów, które zapewniają ciągłość działania mimo odejść kluczowych pracowników.

Zamiast chwilowych mód menedżerskich, które szybko tracą na znaczeniu, książka oferuje trwałe koncepcje przynoszące produktywne zmiany, nie burząc istniejących fundamentów organizacji. To co chcesz osiągnąć w przyszłości, kształtuje się już dziś. Lektura tej książki inspiruje do działania i wyboru ścieżki, którą podążają wizjonerskie firmy.

Dzięki solidnym badaniom i analizom, książka ta staje się cennym podręcznikiem biznesowym, który może zainteresować wiele osób, w tym czytelników "Wall Street Journal", jak zauważył Richard J. Tofel. Dr hab. Krzysztof Klincewicz z Uniwersytetu Warszawskiego chwali autorów za unikanie uproszczeń i wykazywanie, że sukces firm nie opiera się wyłącznie na liderach, ale na trwałej wizji, kulturze i sposobach podejmowania decyzji. Andrzej Dąbrowski, były prezes Philip Morris Polska, podkreśla, że książka prowokuje czytelników do zdefiniowania kluczowych czynników sukcesu dla swoich firm. Wzywa do nieustannego samorozwoju i pytania o to, co naprawdę przyczynia się do sukcesu w długim okresie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 472
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788380878716

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info