Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wizja marki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które muszą być odpowiednio uwzględnione i połączone. Książka Davida Taylora, uznanego eksperta w dziedzinie zarządzania marką, w sposób błyskotliwy i dostępny analizuje te zagadnienia. Autor, wykorzystując przykłady wielu znanych firm, ukazuje, jak można uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć spójną wizję marki, bazującą na precyzyjnym podejściu marketingowym. Ta nowatorska publikacja jest przewodnikiem, który nie wymaga od czytelnika długotrwałego analizowania teorii. David Taylor bazuje na swoim bogatym doświadczeniu, unikając zbędnego teoretyzowania. Czytanie tej książki nie tylko pobudza do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ale również zachęca do świeżego spojrzenia na zadania związane z marketingiem. Co najważniejsze, pozwala rozpocząć pracę z większym zaangażowaniem oraz pełniejszą świadomością własnych kompetencji i możliwości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które muszą być odpowiednio uwzględnione i połączone. Książka Davida Taylora, uznanego eksperta w dziedzinie zarządzania marką, w sposób błyskotliwy i dostępny analizuje te zagadnienia. Autor, wykorzystując przykłady wielu znanych firm, ukazuje, jak można uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć spójną wizję marki, bazującą na precyzyjnym podejściu marketingowym. Ta nowatorska publikacja jest przewodnikiem, który nie wymaga od czytelnika długotrwałego analizowania teorii. David Taylor bazuje na swoim bogatym doświadczeniu, unikając zbędnego teoretyzowania. Czytanie tej książki nie tylko pobudza do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ale również zachęca do świeżego spojrzenia na zadania związane z marketingiem. Co najważniejsze, pozwala rozpocząć pracę z większym zaangażowaniem oraz pełniejszą świadomością własnych kompetencji i możliwości.
