Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wiem, jak się zachować. Pomoce do nauki zasad odpowiedniego zachowania w niebezpiecznych i trudnych sytuacjach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Wiem, jak się zachować" to pomocne narzędzie edukacyjne, które wprowadza dzieci w świat zasad bezpiecznego i stosownego zachowania w trudnych sytuacjach. Omawia, dlaczego zabawa lekarstwami jest niebezpieczna i czy wypada kręcić nosem przy jedzeniu. Przypomina także, o czym należy pamiętać będąc w towarzystwie. Publikacja przekazuje te informacje w atrakcyjny i zrozumiały sposób, co ułatwia przyswajanie przez młodszych czytelników.
Na kartach książki znajdują się zdjęcia, które obrazują niewłaściwe zachowania. Dzięki pytaniom, które towarzyszą każdej ilustracji, dzieci mogą łatwiej zrozumieć, co w danej sytuacji jest niewłaściwie i dlaczego. Umożliwia to analizę, co było nie tak oraz jak należałoby się w konkretnej sytuacji zachować poprawnie.
Ta książka jest skierowana do najmłodszych – zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym, ale także do osób z zaburzeniami rozwoju, takimi jak autyzm czy zespół Aspergera. Grupom tym często trudno jest zrozumieć, a tym bardziej zapanować nad kluczowymi zasadami bezpieczeństwa i dobrego zachowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Wiem, jak się zachować" to pomocne narzędzie edukacyjne, które wprowadza dzieci w świat zasad bezpiecznego i stosownego zachowania w trudnych sytuacjach. Omawia, dlaczego zabawa lekarstwami jest niebezpieczna i czy wypada kręcić nosem przy jedzeniu. Przypomina także, o czym należy pamiętać będąc w towarzystwie. Publikacja przekazuje te informacje w atrakcyjny i zrozumiały sposób, co ułatwia przyswajanie przez młodszych czytelników.
Na kartach książki znajdują się zdjęcia, które obrazują niewłaściwe zachowania. Dzięki pytaniom, które towarzyszą każdej ilustracji, dzieci mogą łatwiej zrozumieć, co w danej sytuacji jest niewłaściwie i dlaczego. Umożliwia to analizę, co było nie tak oraz jak należałoby się w konkretnej sytuacji zachować poprawnie.
Ta książka jest skierowana do najmłodszych – zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym, ale także do osób z zaburzeniami rozwoju, takimi jak autyzm czy zespół Aspergera. Grupom tym często trudno jest zrozumieć, a tym bardziej zapanować nad kluczowymi zasadami bezpieczeństwa i dobrego zachowania.
