Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielokontekstowość procesu całożyciowego uczenia się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Proces całożyciowego uczenia się charakteryzuje się wieloma kontekstami, co sprawia, że jest to zjawisko niezwykle złożone i wielowymiarowe. Redagowana przez Małgorzatę Stawiak-Ososińską, Agatę M. Jopkiewicz oraz Małgorzatę Krawczyk-Blicharską, książka ta zgłębia temat edukacji przez całe życie, ukazując różnorodność perspektyw oraz wyzwań związanych z ciągłym rozwojem osobistym i zawodowym. Publikacja odnosi się do różnych aspektów uczenia się w różnych etapach życia, podkreślając, jak kluczowa jest elastyczność i dostosowanie się do zmieniających się warunków i potrzeb. Autorzy prezentują szeroki wachlarz analiz oraz badań, które pozwalają lepiej zrozumieć dynamikę procesów edukacyjnych i ich wpływ na jednostki oraz społeczeństwo jako całość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Proces całożyciowego uczenia się charakteryzuje się wieloma kontekstami, co sprawia, że jest to zjawisko niezwykle złożone i wielowymiarowe. Redagowana przez Małgorzatę Stawiak-Ososińską, Agatę M. Jopkiewicz oraz Małgorzatę Krawczyk-Blicharską, książka ta zgłębia temat edukacji przez całe życie, ukazując różnorodność perspektyw oraz wyzwań związanych z ciągłym rozwojem osobistym i zawodowym. Publikacja odnosi się do różnych aspektów uczenia się w różnych etapach życia, podkreślając, jak kluczowa jest elastyczność i dostosowanie się do zmieniających się warunków i potrzeb. Autorzy prezentują szeroki wachlarz analiz oraz badań, które pozwalają lepiej zrozumieć dynamikę procesów edukacyjnych i ich wpływ na jednostki oraz społeczeństwo jako całość.
