Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Warta KMP 1/2014
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kolejna część serii Pism teatralnych znakomitego reżysera, jednego z założycieli Teatru Ósmego Dnia, który poświęcił tej grupie 30 lat swojej kariery, wprowadza nas w świat postapokaliptycznych spektakli tej legendarnej trupy. W skład tomu wchodzą dzieła takie jak "Więcej niż jedno życie", "Ach, jakże godnie żyliśmy", "Przecena dla wszystkich" oraz "Piołun".
Twórczość ta powstała w burzliwych latach 70. i 80. XX wieku w Teatrze Ósmego Dnia, a wyjątkowość tych spektakli tkwi w ich unikalnej formie. Nie opierano się tutaj na istniejących dramatach czy literackich adaptacjach. Każde z przedstawień rodziło się z oryginalnych wspólnych kreacji zespołu, co krytyk teatralny Konstanty Puzyna trafnie określił jako "pisanie na scenie".
Artyści z Teatru Ósmego Dnia nie tylko tworzyli sztukę, ale równie intensywnie uczestniczyli w życiu publicznym i sprzeciwiali się systemowi. Ich dzieła były zarówno artystycznym wyrazem, jak i formą protestu przeciwko niesprawiedliwościom, których nie akceptowali. To zaangażowanie doprowadziło do tego, że stali się obiektem represji, doświadczając szykan, zakazów występów, a ostatecznie zmuszeni byli opuścić kraj.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kolejna część serii Pism teatralnych znakomitego reżysera, jednego z założycieli Teatru Ósmego Dnia, który poświęcił tej grupie 30 lat swojej kariery, wprowadza nas w świat postapokaliptycznych spektakli tej legendarnej trupy. W skład tomu wchodzą dzieła takie jak "Więcej niż jedno życie", "Ach, jakże godnie żyliśmy", "Przecena dla wszystkich" oraz "Piołun".
Twórczość ta powstała w burzliwych latach 70. i 80. XX wieku w Teatrze Ósmego Dnia, a wyjątkowość tych spektakli tkwi w ich unikalnej formie. Nie opierano się tutaj na istniejących dramatach czy literackich adaptacjach. Każde z przedstawień rodziło się z oryginalnych wspólnych kreacji zespołu, co krytyk teatralny Konstanty Puzyna trafnie określił jako "pisanie na scenie".
Artyści z Teatru Ósmego Dnia nie tylko tworzyli sztukę, ale równie intensywnie uczestniczyli w życiu publicznym i sprzeciwiali się systemowi. Ich dzieła były zarówno artystycznym wyrazem, jak i formą protestu przeciwko niesprawiedliwościom, których nie akceptowali. To zaangażowanie doprowadziło do tego, że stali się obiektem represji, doświadczając szykan, zakazów występów, a ostatecznie zmuszeni byli opuścić kraj.
