Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Weronika nie chce zostać modelką. Historyjki terapeutyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Weronika posiada okrągłą twarz, pełne ramiona i brzuszek z fałdkami. Jest zadowolona ze swojego wyglądu, chociaż jej babcia, mama i siostra, które są nieustannie na dietach, nie podzielają jej poglądu. Codzienność bywa wyzwaniem, gdy wokół są tylko supermodelki.
Seria "Wielkie problemy naszych dzieci" to zbiór terapeutycznych opowiadań, które pomagają w werbalizacji problemów, wspierając zrozumienie lęków, trosk i niepowodzeń oraz prezentując sposoby radzenia sobie z nimi. Publikacja jest skierowana nie tylko do dzieci, lecz przede wszystkim do rodziców i nauczycieli. Daje im narzędzia do wspierania dzieci, stanowi pomoc dydaktyczną w nauczaniu umiejętności pokonywania trudności i kształtowania relacji z innymi, a samym uczniom otwiera oczy na potrzeby innych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Weronika posiada okrągłą twarz, pełne ramiona i brzuszek z fałdkami. Jest zadowolona ze swojego wyglądu, chociaż jej babcia, mama i siostra, które są nieustannie na dietach, nie podzielają jej poglądu. Codzienność bywa wyzwaniem, gdy wokół są tylko supermodelki.
Seria "Wielkie problemy naszych dzieci" to zbiór terapeutycznych opowiadań, które pomagają w werbalizacji problemów, wspierając zrozumienie lęków, trosk i niepowodzeń oraz prezentując sposoby radzenia sobie z nimi. Publikacja jest skierowana nie tylko do dzieci, lecz przede wszystkim do rodziców i nauczycieli. Daje im narzędzia do wspierania dzieci, stanowi pomoc dydaktyczną w nauczaniu umiejętności pokonywania trudności i kształtowania relacji z innymi, a samym uczniom otwiera oczy na potrzeby innych.
