Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Warsztaty dziennikarskie w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jakub Padewski, doktor nauk humanistycznych specjalizujący się w literaturoznawstwie, pełni również rolę nauczyciela dyplomowanego. Jego praca naukowa koncentruje się między innymi na literaturze faktu oraz na metodyce nauczania języka polskiego. Jest autorem książki "Pisanie przeszłości. Pamięć i historia w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego", która ukazała się w 2016 roku. Publikował także w różnych zbiorach pokonferencyjnych oraz czasopismach, takich jak "Pamiętnik Literacki" i "Polonistyka".
Niniejszy zbiór tekstów ma na celu zachęcić nauczycieli polonistów oraz ich uczniów do wspólnego intelektualnego przedsięwzięcia, w którym czytelnik odkrywa reportaże uwolnione od konieczności oceniania ich jedynie na podstawie zgodności z faktami. Kurs dziennikarski ma na celu uświadomić starszym uczniom, że akt nazywania i opisywania różnych zjawisk stanowi formę ich interpretacji i kreacji. Takie podejście jest niezwykle istotne w kształtowaniu świadomego odbiorcy tekstów kultury i szerzej, wszelkich komunikatów obecnych w przestrzeni publicznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jakub Padewski, doktor nauk humanistycznych specjalizujący się w literaturoznawstwie, pełni również rolę nauczyciela dyplomowanego. Jego praca naukowa koncentruje się między innymi na literaturze faktu oraz na metodyce nauczania języka polskiego. Jest autorem książki "Pisanie przeszłości. Pamięć i historia w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego", która ukazała się w 2016 roku. Publikował także w różnych zbiorach pokonferencyjnych oraz czasopismach, takich jak "Pamiętnik Literacki" i "Polonistyka".
Niniejszy zbiór tekstów ma na celu zachęcić nauczycieli polonistów oraz ich uczniów do wspólnego intelektualnego przedsięwzięcia, w którym czytelnik odkrywa reportaże uwolnione od konieczności oceniania ich jedynie na podstawie zgodności z faktami. Kurs dziennikarski ma na celu uświadomić starszym uczniom, że akt nazywania i opisywania różnych zjawisk stanowi formę ich interpretacji i kreacji. Takie podejście jest niezwykle istotne w kształtowaniu świadomego odbiorcy tekstów kultury i szerzej, wszelkich komunikatów obecnych w przestrzeni publicznej.
