Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Warszawa lat 60. Foto retro
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Warszawa lata 60.” to trzeci album z serii FOTO RETRO, który koncentruje się na historii stolicy w czasach PRL-u, po publikacjach dotyczących lat 40. i 50. Album ten skupia się na okresie określanym jako mała stabilizacja, kiedy to Warszawa, pełna życia i licząca już milion mieszkańców, zaczyna tracić ślady wojny i powstania. W architekturze miasta odchodzi się od socrealizmu, co owocuje powstawaniem nowoczesnych budowli, takich jak znany Supersam czy kompleks wieżowców zwany Ścianą Wschodnią, obecnie znany jako Domy Towarowe Centrum. W miesiącach letnich na ulicach pojawiają się nieliczni jeszcze zagraniczni turyści. Wprowadzenie do tego wyjątkowego zbioru fotografii z Narodowego Archiwum Cyfrowego napisała specjalnie Beata Tyszkiewicz, dzieląc się osobistymi refleksjami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Warszawa lata 60.” to trzeci album z serii FOTO RETRO, który koncentruje się na historii stolicy w czasach PRL-u, po publikacjach dotyczących lat 40. i 50. Album ten skupia się na okresie określanym jako mała stabilizacja, kiedy to Warszawa, pełna życia i licząca już milion mieszkańców, zaczyna tracić ślady wojny i powstania. W architekturze miasta odchodzi się od socrealizmu, co owocuje powstawaniem nowoczesnych budowli, takich jak znany Supersam czy kompleks wieżowców zwany Ścianą Wschodnią, obecnie znany jako Domy Towarowe Centrum. W miesiącach letnich na ulicach pojawiają się nieliczni jeszcze zagraniczni turyści. Wprowadzenie do tego wyjątkowego zbioru fotografii z Narodowego Archiwum Cyfrowego napisała specjalnie Beata Tyszkiewicz, dzieląc się osobistymi refleksjami.
