Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W przestrzeniach kultury
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Teksty zebrane w tej monografii różnią się od siebie założeniami, metodologią oraz wyborem materiałów, które stanowiły podstawę analiz. Mimo tych różnic, tworzą one wspólną przestrzeń, gdzie spotykają się badania i praktyki kulturalne. Pierwsza część książki przedstawia różnorodność podejść do tekstów kultury, analizując sposoby ich interpretacji i współtworzenia. Artykuły badają, jak uczestniczymy w dziedzictwie kulturowym i korzystamy z niego, jednocześnie poddając krytycznej analizie różnorodne formy udziału w kulturze.
Druga część skupia się na przemianach podmiotu i kultury w kontekście dzisiejszego medialnego świata. W centrum znajduje się tutaj rewolucja cyfrowa, której pełne skutki wciąż pozostają dla nas nieuchwytne. Autorzy omawiają, jak ta sytuacja wymusza na badaczach poszukiwanie nowych metod i narzędzi, a także podejmowanie refleksji nad szansami i zagrożeniami, które niesie rozwój technologii. W szczególności uwagę poświęcono kwestii budowania tożsamości (post)ludzkiej, zmianom w zasadach komunikacji społecznej oraz relacjom między kulturą wysoką a popularną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Teksty zebrane w tej monografii różnią się od siebie założeniami, metodologią oraz wyborem materiałów, które stanowiły podstawę analiz. Mimo tych różnic, tworzą one wspólną przestrzeń, gdzie spotykają się badania i praktyki kulturalne. Pierwsza część książki przedstawia różnorodność podejść do tekstów kultury, analizując sposoby ich interpretacji i współtworzenia. Artykuły badają, jak uczestniczymy w dziedzictwie kulturowym i korzystamy z niego, jednocześnie poddając krytycznej analizie różnorodne formy udziału w kulturze.
Druga część skupia się na przemianach podmiotu i kultury w kontekście dzisiejszego medialnego świata. W centrum znajduje się tutaj rewolucja cyfrowa, której pełne skutki wciąż pozostają dla nas nieuchwytne. Autorzy omawiają, jak ta sytuacja wymusza na badaczach poszukiwanie nowych metod i narzędzi, a także podejmowanie refleksji nad szansami i zagrożeniami, które niesie rozwój technologii. W szczególności uwagę poświęcono kwestii budowania tożsamości (post)ludzkiej, zmianom w zasadach komunikacji społecznej oraz relacjom między kulturą wysoką a popularną.
