Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze tłumaczyć, że nowe media zrewolucjonizowały komunikację, postrzeganie rzeczywistości oraz relacje społeczne? Obecność technologii komputerowych, komputerów osobistych, internetu i urządzeń mobilnych w naszym życiu stała się nieodłącznym elementem dyskusji naukowych, wpływając także na rozmowy w przestrzeni publicznej i wkraczając do codziennej wiedzy. Niewątpliwym faktem jest również, że tradycyjne media, takie jak prasa, film, radio czy telewizja, które niegdyś same wyznaczały kierunek zmian medialnych, są dziś ściśle powiązane z nowymi mediami. Ich przyszłość i rozwój w dużej mierze zależą od nowych trendów, odkryć oraz innowacji w świecie medialnym.
Książka ta gromadzi teksty poświęcone kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, polityki oraz współczesnego społeczeństwa, w kontekście rosnącej – a może już dominującej – roli nowych mediów. Nasi autorzy zajmują się analizą zachowań i norm komunikacyjnych, sposobów relacjonowania faktów oraz komentarzy na ich temat, a także aspektów prawnych, technicznych i gatunkowych komunikacji. Wszystkie te zjawiska i problemy są rozpatrywane w kontekście przestrzeni nowomedialnej, gdzie tradycyjne i nowe media są ze sobą nierozerwalnie związane. Ta nowomedialna przestrzeń, pełna dynamicznych zmian, wyzwań i możliwości twórczego podejścia, staje się areną nie tylko dla przemyśleń i dylematów, ale przede wszystkim dla inspiracji i innowacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze tłumaczyć, że nowe media zrewolucjonizowały komunikację, postrzeganie rzeczywistości oraz relacje społeczne? Obecność technologii komputerowych, komputerów osobistych, internetu i urządzeń mobilnych w naszym życiu stała się nieodłącznym elementem dyskusji naukowych, wpływając także na rozmowy w przestrzeni publicznej i wkraczając do codziennej wiedzy. Niewątpliwym faktem jest również, że tradycyjne media, takie jak prasa, film, radio czy telewizja, które niegdyś same wyznaczały kierunek zmian medialnych, są dziś ściśle powiązane z nowymi mediami. Ich przyszłość i rozwój w dużej mierze zależą od nowych trendów, odkryć oraz innowacji w świecie medialnym.
Książka ta gromadzi teksty poświęcone kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, polityki oraz współczesnego społeczeństwa, w kontekście rosnącej – a może już dominującej – roli nowych mediów. Nasi autorzy zajmują się analizą zachowań i norm komunikacyjnych, sposobów relacjonowania faktów oraz komentarzy na ich temat, a także aspektów prawnych, technicznych i gatunkowych komunikacji. Wszystkie te zjawiska i problemy są rozpatrywane w kontekście przestrzeni nowomedialnej, gdzie tradycyjne i nowe media są ze sobą nierozerwalnie związane. Ta nowomedialna przestrzeń, pełna dynamicznych zmian, wyzwań i możliwości twórczego podejścia, staje się areną nie tylko dla przemyśleń i dylematów, ale przede wszystkim dla inspiracji i innowacji.
