Książka - W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy

W nowomedialnej przestrzeni: dziennikarze, celebryci, politycy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze tłumaczyć, że nowe media zrewolucjonizowały komunikację, postrzeganie rzeczywistości oraz relacje społeczne? Obecność technologii komputerowych, komputerów osobistych, internetu i urządzeń mobilnych w naszym życiu stała się nieodłącznym elementem dyskusji naukowych, wpływając także na rozmowy w przestrzeni publicznej i wkraczając do codziennej wiedzy. Niewątpliwym faktem jest również, że tradycyjne media, takie jak prasa, film, radio czy telewizja, które niegdyś same wyznaczały kierunek zmian medialnych, są dziś ściśle powiązane z nowymi mediami. Ich przyszłość i rozwój w dużej mierze zależą od nowych trendów, odkryć oraz innowacji w świecie medialnym.

Książka ta gromadzi teksty poświęcone kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, polityki oraz współczesnego społeczeństwa, w kontekście rosnącej – a może już dominującej – roli nowych mediów. Nasi autorzy zajmują się analizą zachowań i norm komunikacyjnych, sposobów relacjonowania faktów oraz komentarzy na ich temat, a także aspektów prawnych, technicznych i gatunkowych komunikacji. Wszystkie te zjawiska i problemy są rozpatrywane w kontekście przestrzeni nowomedialnej, gdzie tradycyjne i nowe media są ze sobą nierozerwalnie związane. Ta nowomedialna przestrzeń, pełna dynamicznych zmian, wyzwań i możliwości twórczego podejścia, staje się areną nie tylko dla przemyśleń i dylematów, ale przede wszystkim dla inspiracji i innowacji.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze tłumaczyć, że nowe media zrewolucjonizowały komunikację, postrzeganie rzeczywistości oraz relacje społeczne? Obecność technologii komputerowych, komputerów osobistych, internetu i urządzeń mobilnych w naszym życiu stała się nieodłącznym elementem dyskusji naukowych, wpływając także na rozmowy w przestrzeni publicznej i wkraczając do codziennej wiedzy. Niewątpliwym faktem jest również, że tradycyjne media, takie jak prasa, film, radio czy telewizja, które niegdyś same wyznaczały kierunek zmian medialnych, są dziś ściśle powiązane z nowymi mediami. Ich przyszłość i rozwój w dużej mierze zależą od nowych trendów, odkryć oraz innowacji w świecie medialnym.

Książka ta gromadzi teksty poświęcone kondycji mediów tradycyjnych, reklamy, polityki oraz współczesnego społeczeństwa, w kontekście rosnącej – a może już dominującej – roli nowych mediów. Nasi autorzy zajmują się analizą zachowań i norm komunikacyjnych, sposobów relacjonowania faktów oraz komentarzy na ich temat, a także aspektów prawnych, technicznych i gatunkowych komunikacji. Wszystkie te zjawiska i problemy są rozpatrywane w kontekście przestrzeni nowomedialnej, gdzie tradycyjne i nowe media są ze sobą nierozerwalnie związane. Ta nowomedialna przestrzeń, pełna dynamicznych zmian, wyzwań i możliwości twórczego podejścia, staje się areną nie tylko dla przemyśleń i dylematów, ale przede wszystkim dla inspiracji i innowacji.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 7.23 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 260
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 160 × 220 mm
ID: 9788323130031

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info