Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W labiryncie T. Terzopoulos spotyka H. Mullera
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Heiner jest postacią z awangardy, ale jednocześnie nosi w sobie głęboką, ontologiczną agonię. Fascynuje mnie nie tyle jego awangardowe podejście do sztuki, ile raczej jego duchowe przepaści. Teatr nie ma za zadanie wszystko tłumaczyć czy wyjaśniać, to zadanie nauki. W mojej twórczości poszukuję nieporozumień, zaglądając w ciemne, ukryte, zdławione i niebezpieczne aspekty sztuki. Teatr to nie tylko struktura dramatyczna, ale również poszukiwanie nicości. Samuel Beckett kiedyś powiedział, że wszystko, co tworzy, odzwierciedla jego dążenie do boskiej nicości. Czasami artysta musi pozwolić sobie na niezrozumienie, na tęsknotę za dzieciństwem i dziecinną boską naiwnością.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Heiner jest postacią z awangardy, ale jednocześnie nosi w sobie głęboką, ontologiczną agonię. Fascynuje mnie nie tyle jego awangardowe podejście do sztuki, ile raczej jego duchowe przepaści. Teatr nie ma za zadanie wszystko tłumaczyć czy wyjaśniać, to zadanie nauki. W mojej twórczości poszukuję nieporozumień, zaglądając w ciemne, ukryte, zdławione i niebezpieczne aspekty sztuki. Teatr to nie tylko struktura dramatyczna, ale również poszukiwanie nicości. Samuel Beckett kiedyś powiedział, że wszystko, co tworzy, odzwierciedla jego dążenie do boskiej nicości. Czasami artysta musi pozwolić sobie na niezrozumienie, na tęsknotę za dzieciństwem i dziecinną boską naiwnością.
