Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W świecie projektowania UX kluczowe jest nie tylko tworzenie atrakcyjnych projektów, ale przede wszystkim umiejętność wcielenia w życie wartościowych rozwiązań, które przyczynią się do sukcesu całej firmy. W książce "UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe" autor pokazuje, jak istotne jest łączenie wrażeń użytkownika z celami biznesowymi, co z kolei wpływa na rosnące znaczenie UX w strukturze przedsiębiorstw.
Tekst podkreśla, że efektywne projektowanie wymaga zrozumienia skomplikowanej natury pracy projektanta, uwzględniającej różnorodne konteksty oraz wyzwania związane z realizacją takich projektów. Czytelnicy zdobędą wiedzę na temat integracji aspektów biznesowych z podejściem projektowym, co pozwoli im lepiej zrozumieć realia funkcjonowania firm oraz wagę decyzji finansowych i biznesowych.
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać złożone problemy, prowadzić badania nawet pod presją czasu i budżetu, a także dostosowywać swoje projekty do określonych modeli biznesowych. Dowiesz się również, jak skutecznie komunikować się z interesariuszami i unikać typowych pułapek, które mogą zagrozić Twojej firmie. Dzięki radom eksperta, projektanci będą w stanie głębiej zrozumieć potrzeby interesariuszy i wywrzeć na nich znaczący wpływ, co podkreśla Ellen Chisa z boldstart ventures.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W świecie projektowania UX kluczowe jest nie tylko tworzenie atrakcyjnych projektów, ale przede wszystkim umiejętność wcielenia w życie wartościowych rozwiązań, które przyczynią się do sukcesu całej firmy. W książce "UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe" autor pokazuje, jak istotne jest łączenie wrażeń użytkownika z celami biznesowymi, co z kolei wpływa na rosnące znaczenie UX w strukturze przedsiębiorstw.
Tekst podkreśla, że efektywne projektowanie wymaga zrozumienia skomplikowanej natury pracy projektanta, uwzględniającej różnorodne konteksty oraz wyzwania związane z realizacją takich projektów. Czytelnicy zdobędą wiedzę na temat integracji aspektów biznesowych z podejściem projektowym, co pozwoli im lepiej zrozumieć realia funkcjonowania firm oraz wagę decyzji finansowych i biznesowych.
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać złożone problemy, prowadzić badania nawet pod presją czasu i budżetu, a także dostosowywać swoje projekty do określonych modeli biznesowych. Dowiesz się również, jak skutecznie komunikować się z interesariuszami i unikać typowych pułapek, które mogą zagrozić Twojej firmie. Dzięki radom eksperta, projektanci będą w stanie głębiej zrozumieć potrzeby interesariuszy i wywrzeć na nich znaczący wpływ, co podkreśla Ellen Chisa z boldstart ventures.
