Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uwieść podświadomość. Droga rozwoju
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka w interesujący i przystępny sposób ukazuje, jak ogromny wpływ wywiera na nasze życie reklama, mimo że często mamy iluzję odporności na jej działanie. Autor, korzystając z teorii psychologii komunikacji i pamięci, podważa popularne przekonanie, że reklama przede wszystkim opiera się na perswazji. Zamiast tego, przedstawia swój własny model tzw. podświadomego wpływu. Publikacja analizuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty reklamy, przytaczając liczne przykłady, co sprawia, że jest ciekawą lekturą nie tylko dla ekspertów, ale dla każdego, kto pragnie zgłębić tajemnice tego fascynującego świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka w interesujący i przystępny sposób ukazuje, jak ogromny wpływ wywiera na nasze życie reklama, mimo że często mamy iluzję odporności na jej działanie. Autor, korzystając z teorii psychologii komunikacji i pamięci, podważa popularne przekonanie, że reklama przede wszystkim opiera się na perswazji. Zamiast tego, przedstawia swój własny model tzw. podświadomego wpływu. Publikacja analizuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty reklamy, przytaczając liczne przykłady, co sprawia, że jest ciekawą lekturą nie tylko dla ekspertów, ale dla każdego, kto pragnie zgłębić tajemnice tego fascynującego świata.
