Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ustawa o czasie pracy kierowców. Komentarz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Komentowany przewodnik oferuje wszechstronną wiedzę na temat regulacji prawnych związanych z czasem pracy kierowców. Obejmuje nie tylko interpretację obecnych przepisów, ale także uwzględnia bogaty dorobek orzecznictwa oraz teorię prawa pracy w tym zakresie. Autorzy szczegółowo analizują zmiany wprowadzone przez tzw. pakiet mobilności na poziomie Unii Europejskiej, obowiązujący od 2 lutego 2022 roku. Na pakiet ten składają się kluczowe dokumenty, takie jak rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1054 z 15 lipca 2020 roku, które modyfikuje rozporządzenie (WE) nr 561/2006. Dotyczy ono minimalnych wymagań dotyczących maksymalnego czasu prowadzenia pojazdu dziennie i tygodniowo, przerw oraz okresów odpoczynku. Ponadto zmienia się rozporządzenie (UE) nr 165/2014 odnośnie do monitorowania lokalizacji za pomocą tachografów. Pakiet zawiera również dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1057 z 15 lipca 2020 roku, która wprowadza specyficzne przepisy dotyczące delegowania kierowców w transporcie drogowym, modyfikuje dyrektywę 2006/22/WE w zakresie wymogów egzekwowania przepisów oraz odnosi się do rozporządzenia (UE) nr 1024/2012. Dzięki tym regulacjom, poziom ochrony warunków pracy kierowców w UE uległ istotnemu wzmocnieniu, ustanawiając jednolite minima dla wszystkich państw członkowskich. Publikacja ta będzie przydatna przede wszystkim dla prawników specjalizujących się w transporcie drogowym, menedżerów transportu, funkcjonariuszy kontrolujących ten sektor oraz działaczy związkowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Komentowany przewodnik oferuje wszechstronną wiedzę na temat regulacji prawnych związanych z czasem pracy kierowców. Obejmuje nie tylko interpretację obecnych przepisów, ale także uwzględnia bogaty dorobek orzecznictwa oraz teorię prawa pracy w tym zakresie. Autorzy szczegółowo analizują zmiany wprowadzone przez tzw. pakiet mobilności na poziomie Unii Europejskiej, obowiązujący od 2 lutego 2022 roku. Na pakiet ten składają się kluczowe dokumenty, takie jak rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1054 z 15 lipca 2020 roku, które modyfikuje rozporządzenie (WE) nr 561/2006. Dotyczy ono minimalnych wymagań dotyczących maksymalnego czasu prowadzenia pojazdu dziennie i tygodniowo, przerw oraz okresów odpoczynku. Ponadto zmienia się rozporządzenie (UE) nr 165/2014 odnośnie do monitorowania lokalizacji za pomocą tachografów. Pakiet zawiera również dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1057 z 15 lipca 2020 roku, która wprowadza specyficzne przepisy dotyczące delegowania kierowców w transporcie drogowym, modyfikuje dyrektywę 2006/22/WE w zakresie wymogów egzekwowania przepisów oraz odnosi się do rozporządzenia (UE) nr 1024/2012. Dzięki tym regulacjom, poziom ochrony warunków pracy kierowców w UE uległ istotnemu wzmocnieniu, ustanawiając jednolite minima dla wszystkich państw członkowskich. Publikacja ta będzie przydatna przede wszystkim dla prawników specjalizujących się w transporcie drogowym, menedżerów transportu, funkcjonariuszy kontrolujących ten sektor oraz działaczy związkowych.
