Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Usługi biznesowe oparte na wiedzy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dobie dynamicznego rozwoju wiedzy, postępu technologicznego i rosnącej globalizacji działalności gospodarczej, usługi biznesowe oparte na wiedzy, zwane KIBS, odgrywają coraz większą rolę w procesach produkcyjnych. Książka ta, jako pierwsza, podejmuje próbę kompleksowego zbadania wpływu KIBS na konkurencyjność sektorów, które z nich korzystają, oraz na konkurencyjność całej gospodarki. Analizowane są dwa istotne aspekty zwiększania konkurencyjności: wzrost produktywności i poziom innowacyjności. Dodatkowo, badacze analizują, jak intensywne wykorzystanie KIBS wpływa na międzynarodową konkurencyjność sektorów świadczących te usługi. Publikacja poświęca szczególną uwagę gospodarce Polski, a także porównuje wpływ KIBS na konkurencyjność w wybranych krajach „starej” Unii Europejskiej oraz tych, które przystąpiły do UE w 2004 roku, przechodząc procesy transformacji i integracji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dobie dynamicznego rozwoju wiedzy, postępu technologicznego i rosnącej globalizacji działalności gospodarczej, usługi biznesowe oparte na wiedzy, zwane KIBS, odgrywają coraz większą rolę w procesach produkcyjnych. Książka ta, jako pierwsza, podejmuje próbę kompleksowego zbadania wpływu KIBS na konkurencyjność sektorów, które z nich korzystają, oraz na konkurencyjność całej gospodarki. Analizowane są dwa istotne aspekty zwiększania konkurencyjności: wzrost produktywności i poziom innowacyjności. Dodatkowo, badacze analizują, jak intensywne wykorzystanie KIBS wpływa na międzynarodową konkurencyjność sektorów świadczących te usługi. Publikacja poświęca szczególną uwagę gospodarce Polski, a także porównuje wpływ KIBS na konkurencyjność w wybranych krajach „starej” Unii Europejskiej oraz tych, które przystąpiły do UE w 2004 roku, przechodząc procesy transformacji i integracji.
