Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Usługa czysto platoniczna. Jak z samotności robi się biznes
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co może łączyć biznes i miłość? Na pierwszy rzut oka niewiele, zwłaszcza gdy patrzymy na to w sposób analityczny i wyrachowany. Takie podejście jest jednak dalekie od tego, co interesuje osoby pragnące skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty.
Bohaterami tej książki są ludzie, którzy gotowi są zainwestować swoje pieniądze w namiastkę bliskości. Spotkamy tu emerytów, którzy zaciągają kredyty, aby zakupić przedmioty przypominające im o cieple matczynej miłości, studentkę psychologii wydającą oszczędności na pakiety przyjacielskiej obecności i akceptacji, oraz nieśmiałego młodzieńca zapisującego się na warsztaty uwodzenia, który na sugestię swojego trenera gotów jest obdarzać pocałunkami przypadkowe osoby w centrum handlowym. Oktawia Kromer przybliża nam świat firm oferujących takie niezwykłe usługi, rozmawiając zarówno z klientami, jak i właścicielami tych biznesów: od przytulaczy, sprzedawców więziennych paczek, przez swatki i agentki biur matrymonialnych, aż po osoby oferujące towarzystwo w żałobie.
Choć większość tych działalności budzi kontrowersje z powodu cynicznego podejścia i żerowania na samotności klientów, niektórzy z przedsiębiorców kierują się dobrymi intencjami. Zdarza się, że i oni sami zmagają się z samotnością. Jak mówi przysłowie – szewc bez butów chodzi – również sprzedawcy platonicznej bliskości często pozostają w osobistej izolacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co może łączyć biznes i miłość? Na pierwszy rzut oka niewiele, zwłaszcza gdy patrzymy na to w sposób analityczny i wyrachowany. Takie podejście jest jednak dalekie od tego, co interesuje osoby pragnące skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty.
Bohaterami tej książki są ludzie, którzy gotowi są zainwestować swoje pieniądze w namiastkę bliskości. Spotkamy tu emerytów, którzy zaciągają kredyty, aby zakupić przedmioty przypominające im o cieple matczynej miłości, studentkę psychologii wydającą oszczędności na pakiety przyjacielskiej obecności i akceptacji, oraz nieśmiałego młodzieńca zapisującego się na warsztaty uwodzenia, który na sugestię swojego trenera gotów jest obdarzać pocałunkami przypadkowe osoby w centrum handlowym. Oktawia Kromer przybliża nam świat firm oferujących takie niezwykłe usługi, rozmawiając zarówno z klientami, jak i właścicielami tych biznesów: od przytulaczy, sprzedawców więziennych paczek, przez swatki i agentki biur matrymonialnych, aż po osoby oferujące towarzystwo w żałobie.
Choć większość tych działalności budzi kontrowersje z powodu cynicznego podejścia i żerowania na samotności klientów, niektórzy z przedsiębiorców kierują się dobrymi intencjami. Zdarza się, że i oni sami zmagają się z samotnością. Jak mówi przysłowie – szewc bez butów chodzi – również sprzedawcy platonicznej bliskości często pozostają w osobistej izolacji.
