Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Urzeczenie Caravaggiem. Relacyjna obecność obrazu w edukacji polonistycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W codziennym życiu kształtujemy skomplikowane sieci relacji z ludźmi, innymi istotami, przedmiotami, dziełami sztuki i literaturą. Przypisujemy obrazom znaczenia, które pozwalają nam te obrazy lepiej zrozumieć i odkrywać ich głębsze treści. Te relacje łączą nas z twórcą, okresem historycznym oraz miejscem, w którym dane dzieło powstało. W efekcie budujemy złożone więzi oraz wspólnoty, zafascynowane znaczeniem tych elementów. Przestrzeń interpretacyjna, będąca otwarta na nieskończone możliwości relacyjne, to szansa dla dzisiejszej edukacji, oferująca rozwój empatii, zdolność odczytywania osobistych emocji oraz zrozumienie uczuć innych ludzi, a także nawiązywanie relacji ze światem. W książce przedstawiono różnorodne działania skoncentrowane na języku polskim, gdzie obrazy niekiedy stanowią punkt wyjścia do zadawania pytań czy odkrywania międzyliterackich lub wizualnych powiązań. Często centralnym elementem stają się same obrazy, które przyciągają naszą uwagę swoim narracyjnym potencjałem i wielowymiarowymi znaczeniami, a elementy dodatkowe, jak teksty literackie, jedynie podkreślają uniwersalność dzieła. Obrazy mogą uzupełniać interpretacje, zajmując równorzędne miejsce w refleksji nad ich znaczeniem, lub dostarczać dodatkowego komentarza. Warto pamiętać, że sposób, w jaki obrazy są obecne i wykorzystywane, zależy od wielu czynników, w tym od wrażliwości odbiorców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W codziennym życiu kształtujemy skomplikowane sieci relacji z ludźmi, innymi istotami, przedmiotami, dziełami sztuki i literaturą. Przypisujemy obrazom znaczenia, które pozwalają nam te obrazy lepiej zrozumieć i odkrywać ich głębsze treści. Te relacje łączą nas z twórcą, okresem historycznym oraz miejscem, w którym dane dzieło powstało. W efekcie budujemy złożone więzi oraz wspólnoty, zafascynowane znaczeniem tych elementów. Przestrzeń interpretacyjna, będąca otwarta na nieskończone możliwości relacyjne, to szansa dla dzisiejszej edukacji, oferująca rozwój empatii, zdolność odczytywania osobistych emocji oraz zrozumienie uczuć innych ludzi, a także nawiązywanie relacji ze światem. W książce przedstawiono różnorodne działania skoncentrowane na języku polskim, gdzie obrazy niekiedy stanowią punkt wyjścia do zadawania pytań czy odkrywania międzyliterackich lub wizualnych powiązań. Często centralnym elementem stają się same obrazy, które przyciągają naszą uwagę swoim narracyjnym potencjałem i wielowymiarowymi znaczeniami, a elementy dodatkowe, jak teksty literackie, jedynie podkreślają uniwersalność dzieła. Obrazy mogą uzupełniać interpretacje, zajmując równorzędne miejsce w refleksji nad ich znaczeniem, lub dostarczać dodatkowego komentarza. Warto pamiętać, że sposób, w jaki obrazy są obecne i wykorzystywane, zależy od wielu czynników, w tym od wrażliwości odbiorców.
