Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uniwersyteckie strategie rozwoju zawodowego...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rola nauczyciela akademickiego wiąże się z ciągłym doskonaleniem, co często nie jest łatwe do zaplanowania. Kluczowe pytania, takie jak kierunki, czas i metody rozwoju, nie zawsze mają jasne odpowiedzi. Zastanawiamy się, czy uczelnie aktywnie wspierają rozwój swoich wykładowców, czy też sami nauczyciele muszą podejmować decyzje dotyczące doboru metod i narzędzi wspierających ich rozwój. To także kwestia organizacyjna: jak zarządzać procesem doskonalenia, aby był zarówno skuteczny, jak i zgodny z wieloaspektowymi celami instytucji?
Książka "Uniwersyteckie strategie rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich w Polsce" wprowadza na polski rynek wyjątkowe spojrzenie na te kwestie. Przenosi nas przez teoretyczne oraz praktyczne aspekty zawodowego rozwoju nauczycieli akademickich, przedstawiając innowacyjny model strategicznego rozwoju. Model ten, oparty na własnych badaniach autorki, kładzie nacisk na współpracę między nauczycielami i władzami uczelni. Wskazuje na konieczność wspierania przez uczelnie jednej z czterech konkretnych strategii rozwoju zawodowego, co pozwala ograniczyć rozproszenie wysiłków na wiele kierunków.
Ta publikacja, oparta na współczesnej literaturze oraz ośmioletnich badaniach w ramach współpracy z Centrum Badań nad Szkolnictwem Wyższym Uniwersytetu Jagiellońskiego, jest dedykowana osobom zaangażowanym w rozwój kariery nauczycieli akademickich. Jest to lektura dla studentów, doktorantów, a także osób na stanowiskach kierowniczych, takich jak dyrektorzy, dziekani i rektorzy, którzy kierują rozwojem kadr na uczelniach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rola nauczyciela akademickiego wiąże się z ciągłym doskonaleniem, co często nie jest łatwe do zaplanowania. Kluczowe pytania, takie jak kierunki, czas i metody rozwoju, nie zawsze mają jasne odpowiedzi. Zastanawiamy się, czy uczelnie aktywnie wspierają rozwój swoich wykładowców, czy też sami nauczyciele muszą podejmować decyzje dotyczące doboru metod i narzędzi wspierających ich rozwój. To także kwestia organizacyjna: jak zarządzać procesem doskonalenia, aby był zarówno skuteczny, jak i zgodny z wieloaspektowymi celami instytucji?
Książka "Uniwersyteckie strategie rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich w Polsce" wprowadza na polski rynek wyjątkowe spojrzenie na te kwestie. Przenosi nas przez teoretyczne oraz praktyczne aspekty zawodowego rozwoju nauczycieli akademickich, przedstawiając innowacyjny model strategicznego rozwoju. Model ten, oparty na własnych badaniach autorki, kładzie nacisk na współpracę między nauczycielami i władzami uczelni. Wskazuje na konieczność wspierania przez uczelnie jednej z czterech konkretnych strategii rozwoju zawodowego, co pozwala ograniczyć rozproszenie wysiłków na wiele kierunków.
Ta publikacja, oparta na współczesnej literaturze oraz ośmioletnich badaniach w ramach współpracy z Centrum Badań nad Szkolnictwem Wyższym Uniwersytetu Jagiellońskiego, jest dedykowana osobom zaangażowanym w rozwój kariery nauczycieli akademickich. Jest to lektura dla studentów, doktorantów, a także osób na stanowiskach kierowniczych, takich jak dyrektorzy, dziekani i rektorzy, którzy kierują rozwojem kadr na uczelniach.
